FrankrijkNormandiëPort en Bessin (Calvados)Appartementen Port en Bessin (Calvados)Appartement Résidence Port en Bessin / Ohama Beach Golf

Appartement Résidence Port en Bessin / Ohama Beach Golf

FrankrijkNormandiëPort en Bessin (Calvados)
7.2GoedScore uit 16 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 16 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 4.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

16 Reviews over Résidence Port en Bessin / Ohama Beach Golf

• 7Sandy Verhoeven03-03-2020

Mooie locatie!

Het is een kleinschalig park op een hele mooie locatie. Maar de living van de huisjes is erg klein! We hadden een 7/8 persoons huisje, met maar 1 bank, daar konden 2 personen op zitten en de andere 4 personen moesten de hele week op harde houten stoelen zitten! En de WIFI is dramatisch slecht!!!!!!!!! Heel vervelend! Dit zou niet mogen in anno 2020 .

• 8Dennis26-10-2019

Mooie nette appartementen dit is nu de tweede keer de we hier komen. Met verwarmd overdekt zwembad. Perfecte ligging om alle bezienswaardigheden te zien. Ook het dorpje zelf is de zeker de moeite waard.

• 8paul22-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Prima rustige plek om Normandië te ontdekken.

• 8Jannet09-09-2019

Super verblijf!

Samen met mijn vriend en onze zoon van 12 zijn we hier 3 dagen geweest. Bij ontvangst kregen we een upgrade voor een familiekamer i.p.v. superior kamer. Deze kon je afsluiten met een deur, wat onze zoon super vond. Hotel staat op de golfbaan, restaurant wat erbij hoort, hebben we heerlijk gegeten. Verwarmd buitenzwembad, lekker om af te koelen en te chillen. Ontbijt was goed. Omgeving rondom het hotel was idyllisch. Al met al een aanrader, dichtbij bezienswaardigheden m.b.t. "normandie"

• 4Marijse12-08-2019

Nooit meer

Complex moet nodig gerenoveerd worden, er missen zwembadtegels, verouderd meubilair, kuil in matrassen. Huisje voor 4-5 pax erg klein. 1 toilet beneden waarbij je je benen moet intrekken anders krijg je de deur niet dicht. Erg vies ik heb eerst zelf alles grondig moeten schoonmaken, spinnenwebben aan brandmelders, lampen, vuil op plinten en onder bedden. Receptie personeel erg aardig, vaak stonden er geen parasols en was er tussen 12.30 en 14.30 niemand aanwezig aan wie je het kon vragen. Grote tuin is leuk voor de kinderen wel jammer dat alle hondenbezitstters daar hun hond uitlaten.

• 8Kim11-08-2019

Super

We zijn met ons gezin(4 pers.)in een 6 persoons huis geweest. Het is wel nodig qua ruimte. Deze huisjes hebben 2 slaapkamers met zeer goede bedden. Je hoort wel de buren. Het is een heel mooie locatie. Het park ligt midden op een golf resort. De huisjes hebben een terras die uitkomt in de grote gemeenschappelijke tuin. In de woonkamer is een slaapbank aanwezig. Wij gebruikten de slaapbank als zetel. Wat geschoven met de meubels tot een L-zit. De keuken heeft een vaatwasser en wasmachine. Ook is er een koffiemachine voor poeder en een Nespresso machine. Je moet wel zelf voor de koffiepoeder of pads zorgen. Er is geen startpakket voorzien. Er is internet. Maar dit werkte tijdens ons verblijf niet goed. Wij hebben een aangenaam verblijf gehad.

• 8Stevens, J06-08-2019

We zijn met ons gezin(4 pers. ) in een 6 persoons huis geweest. Deze huisjes hebben 2 slaapkamers. Het is een geweldige locatie. Het heel ruim opgezette park ligt midden op een golf resort. De geschakelde huisjes hebben een groot terras . In de woonkamer is een slaapbank aanwezig. De nette keuken heeft een vaatwasser. Er is internet. Maar dit werkte tijdens ons verblijf niet goed. Maar dat mag de pret niet drukken. De kinderen (16 jaar) weten goed waar vrije wifi in de buurt is ;-)! Elke ochtend kun je vers brood kopen van een bakker die op het park langs komt. De locatie ligt midden tussen de stranden die bekend zijn van de 2e WO. Echt indrukwekkend. Elke plaats heeft een museum die hier verder op ingaat. Vaak is er een filmzaal waar een film gedraaid wordt. De plaats Bayeux is een aanrader. En ook een dagje naar de Britse eilanden Jersey of Guernsey is aan te bevelen. Wel de overtocht voor de tijd via internet alvast boeken!

• 6Huysmans guido25-07-2019

Nooit meer

Het domein op zich is mooi maar ons verblijf was vuil en tot op de draad versleten Dringend renovatie

• 8greta05-05-2012

Mooi plek

Algehele indruk is prima, goed uitvalplaats om de stranden van Normandië te bezichtigen. De huisje zijn erg klein wij hadden een 6 pers huisje voor 3 personen en dat was goed maar niet voor 6 pers. in de kamer alleen maar een slaapbank om op te zitten en daarbij 6 eetkamer stoelen! Huisje volledig met vaatwasser, harde bedden. Personeel is vriendelijk de een spreekt beter Engels dan de andere. Er is GEEN winkel bij accomodatie, omkleed mogelijkheden bij zwembad is ook klein. Wel een leuke tijd gehad, wij waren met 2 volwassenen en een zoon van 12.

• 7Bubu06-05-2011

rustige plek.

Mooie locatie, de vakantiehuisjes zijn compleet ingericht en schoon. Alles wel erg klein en de slaapbank ligt niet erg comfortabel!!! Jammer dat je maar tot 19.30 zwemmen kan! en dat er 's avonds niet een hapje gegeten kan worden op het park.... Voor de rest alles prima in orde! Vriendelijk en correct personeel.

Appartement Résidence Port en Bessin / Ohama Beach Golf info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij