Camping Port'Land (Glamping)

Camping Port'Land (Glamping)
7,8

Omschrijving
Camping Port'Land (Normandië) is een ideale camping voor iedereen die rustig wil verblijven in Noord-Frankrijk. Verwacht hier niet te veel animatie, maar wel enkele spelletjes en sportactiviteiten. Het sanitair en het zwembad zijn simpel, maar goed. Op 20 minuten lopen van de camping ligt een uitgestrekt strand aan de Noordzee.

We hebben een aantal aanbieders voor Port'Land (Glamping) voor je op een rij gezet:

215 reviews over Camping Port'Land (Glamping) in het Nederlands

Heerlijk!!

Yvonne,
19-1-2019

Zat toevallig even op Zoover en zag een paar recensies over deze camping waar wij een soort van kind aan huis zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en ervaringen, maar wat een heerlijke camping vinden wij dit! Verbleven in eigen tent en ook in stacaravan. Beoordelingen kunnen varieren maar een 3 of een 5? Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Wij zijn geen mensen die vaak naar hetzelfde teruggaan, maar hebben een paar jaar geleden voor het eerst in de zomer hier verbleven en zijn daarna een paar keer terug geweest, ook in de meivakantie. Een fijne omgeving, in de buurt van alle Dday-dingen, mocht je daarin geinteresseerd zijn. Lekker uitwaaien aan de kust. Trouwens, het toppunt was echt de opmerking over de onsympathieke Franse eigenaar. Huh? Een zeer sympathieke man, net als zijn echtgenote en zijn dochter en het voltallige team overigens.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fijne camping, meestal.

John Manshanden,
11-10-2018

Prachtig gelegen. Grote plekken en veel privacy. Zeer vriendelijke ontvangst. Ook hier hebben schoonmakers dezelfde fout als op veel andere plekken. Kijken alleen vooruit en nooit over de schouder of het daar ook schoon is. Schoonmaken is meer dan met een spuit de boel afspuiten. Heggen werden gemaails met als gevolgs de hele dag trekkers over het terrein (het is erg groot)

Gereisd met partner in oktober 2018

Super

Sanne,
2-10-2018

Fijn ontvangst, heel vriendelijk. Wij zaten in een juni stacaravan. Was nog helemaal nieuw en helemaal top. Locatie is ook heel fijn. Het is heel centraal en je bent binnen max 45 min tijden bij de grootste trekpleisters.

Gereisd met partner in september 2018

Prima camping

Yvke,
10-9-2018

Camping met afgebakende plaatsen. Sommige zodanig dat je niet het idee hebt op een camping te zitten. Hier en daar hoge heggen. Grote plaatsen.

Sanitair voldoende. Zwembad zowel binnen als buiten, voetbalkooi, visvijvers.

Mooie ligging. Je kunt achter de camping zo langs de kust naar het strand lopen, twintig minuten lopen. Houdt er rekening mee dat er wel een helling is van 18%

Prachtig plaatsje, mooie haven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

leuke camping

Daniëlle,
24-8-2018

3 nachten op deze camping geweest. Ontvangst super vriendelijk. Wij kregen plaats 5 toegewezen, prima plek voor ons, vlakbij zwembad. Wel aan de weg. Hele grote plaats. Maar bijna alle plaatsen zijn groot en de meeste met hoge heggen afgehekt. Leuk zwembad met glijbanen voor kinderen. springkussen en speeltuin. Dorpje is 600meter lopen, leuke wandeling, naar een gezellig dorpje. Via een poortje achter de camping vind je het wandelpad.

Sanitair vond ik wat minder, erg krap en niet echt schoon. Volgens mij werd er alleen schoongemaakt met een slang water. De muren mogen ook wel eens meegenomen worden in de wc's en douchehokjes. Een rustige camping, rond middernacht was het echt stil en 's morgens ook nog erg rustig. Overdag uiteraard wel geluid. Ik vond het een leuke camping voor een paar nachtjes. Zou er geen week hoeven zitten, maar dat kwam misschien ook door het weer. Goede uitvalsbasis voor de d-daystranden en alles daaromheen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vond het restaurant erg prijzig, en een aantal niet erg

Anoniem,
20-8-2018

Vond het restaurant erg prijzig, en een aantal personeelsleden niet erg klantvriendelijk.

Jayne,
19-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Mooie camping en zeer kindvriendelijk

Daniël,
19-8-2018

Keurige camping en zeer kindvriendelijk. Bij de receptie zeer vriendelijk ontvangen. Wij kunnen niets anders zeggen dan dat het zeer geslaagd was. Mooi zwembad, keurige stacaravan en alles prima verzorgd. De caravan was niet heel erg schoon, maar netjes genoeg. Het enige punt dat ik echt aanzienlijk minder vind, is het gebrek aan hygiëne bij het ophalen van het brood. Meerdere personen pakken het stokbrood en het wordt zonder zak overhandigd. Het mag dan typisch Frans zijn, maar stokbrood kun je niet wassen en ik stopte dus elke ochtend stokbrood in mijn mond waar meerdere handen aan hebben gezeten. Dezelfde handen die onder andere ook het geld aan hebben gepakt en dezelfde vingers die vlak daarvoor heel even een neus in gingen. Dus doe even een zak om het stokbrood.

Ruut,
18-8-2018

Eenmalig

Jan,
14-8-2018

Locatie van de camping is goed om de invasiestranden te bezoeken.

Onze accommodatie was bij aankomst zeer smerig. Hebben zelf moeten schoonmaken.

De mobile telefoon heeft zeer slecht bereik. De betaalde wifi(15euro voor 1 week) is van slechte kwaliteit. Regelmatig geen signaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Port'Land (Glamping) in Port en Bessin (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Port'Land (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.