Vakantiepark P&V Residence Le Green Beach

5.7Voldoende

Frankrijk, Normandië, Port en Bessin (Calvados)

5.7Voldoende

• 4.8Activiteiten
  • 5.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Residence Le Green Beach voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

72 reviews over Vakantiepark P&V Residence Le Green Beach

• 8Paulien Vanhuffel26-09-2020

Tof, goed gelegen vakantieverblijf

Na wat negatieve recensies gelezen te hebben gingen we met niet zoveel verwachtingen naar dit vakantieverblijf. Bij aankomst bleken onze twijfels niet nodig, we kregen een mooi huisje. We hadden een huisje voor 5 personen geboekt, ideaal voor met twee, wij hadden genoeg plaats. Met 5 personen wordt dit wellicht te krap. Super ligging, van hieruit ideaal om vanalles te bezoeken (landingsstranden, musea, begraafplaatsen, Mont saint Michel) Dorpje Port en Bessin ligt op 5 minuutjes rijden met de auto. Gezellige restaurantje. Op het strand tussen de schelpen lopen is echt een aanrader. Elke ochtend staat er een bakker voor de receptie waar je lekker eten kan kopen om te ontbijten. Zwembad op het verblijf is ook heel goed meegevallen, ideale temperatuur, niet te koud om buiten te zwemmen. Kortom een aanrader voor wie de streek wil verkennen en wil genieten van de rust!

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in september 2020

• 2Gunther DC18-09-2020

Ontgoocheling, ook al is dit een prachtlocatie

De services waarvoor je gekozen hebt zijn niet sowieso aanwezig. Wij hadden voor een superior kamer gekozen met Basic Wifi wat ter plaatse zou kunnen verhoogd worden naar Full Wifi. Ter plaatse bleek dat er helemaal geen Wifi beschikbaar was in het huisje. Techniekers werden langsgestuurd, die ons wel langdurig gestoord hebben maar ons uiteindelijk alleen maar konden vertellen dat er in die huisjes niet genoeg krachtig signaal doorkwam. Receptie kon ons niet verder helpen. We mochten enkel verlangen naar categorie huisje waar 'misschien' wel Wifi doorkwam. P&V was telefonisch niet te bereiken. Op de klacht per email heb ik nog steeds geen antwoord gehad. (ben al enkele dagen thuis)

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    7Cindy04-08-2019

Volstaat!

Al reviews gelezen vandaar een groter huisje geboekt. Dit bleek geen overbodige luxe! Wij zaten met 3 in een 6 persoons huisje en dat ging prima! Ik had er niet aan moeten denken om hier met 6 personen te moeten verblijven.. Simpelweg te klein. Inrichting van de huisjes simpel maar voldoet. Algemene staat van de huisjes.. Beetje op zijn retour.. Er mag wel weer eens iets aan gedaan worden! De WiFi slecht. Het zwembad en de locatie van de huisjes een grote plus!

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Anneke01-10-2018

Mooie vakantie gehad

Goede bestemming voor een vakantie in normandie. We vonden de huisjes netjes, goed meubilair voldoende handdoeken etc. Voldoende keukenapparatuur. Locatie geweldig, leuk dorpje. Zwembaden prima. S ochtends broodjes bij de receptie te koop smullen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Dijanka11-08-2018

Zeker een aanrader

Het park was erg leuk, niet zo massaal maar prima te doen. Ons huisje was schoon netjes en ruim genoeg. Bij aankomst kregen we de mogelijkheid voor een upgrade van ons huisje, "prive" zwembad (wel kouder water dan het andere zwembad), prive parkeerplaats , wasmachine en een groter huisje. Dit beviel ons erg goed, voor al de parkeerplaats aangezien het druk was met auto's. Er was maar een theedoek dus dat is niet echt voldoende voor een week, dus neem dat mee van huis. het toilet beneden was wat krapjes maar voor ons prima te doen. In de omgeving is er van alles te doen. Wandelend naar het stadje is goed te doen. Daar zijn verschillende restaurantjes en een supermarkt. Bij de receptie spreken ze goed Engels let alleen even op de openingstijden want ze zijn niet altijd geopend. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Jinny08-10-2017

mooie uitvals plek

zoals overal al staat huur een groter appartement wij zaten met twee personen in een 3 kamer appartement dat is best te doen alleen de keuken is erg klein maar best te doen. Bedden waren prima de slaapbank in de woonkamer kun je alleen op zitten door de kussen van de andere bedden te halen. Verder vond ik het niet erg schoon overal nog viezigheid en vooral sanitair stinkt. Wij ware hier 10 dagen en dan heb je ook wel alle dingen bekeken. Port en Bessin is een grote supermarkt waar je alles kunt krijgen. het is voor herhaling vatbaar maar het zou wel wat schoner kunnen en beter zit comfort in de woonkamer. Receptie spreekt engels en verder kun je met engels wel aardig uit de voeten.

• 5Onderkomen

• 8Mike25-09-2017

Zeker aan te raden!

Mooie centrale ligging, wij waren met zijn 2e. We zaten in een van de appartementen, voor 2 personen groot genoeg. Word verkocht als 4a5 personen daar is het wat krap voor. Appartement was wat gedateerd, maar wel schoon. Ze spreken redelijk tot goed engels bij de receptie dat is wel fijn als je zelf geen woord frans kunt. In de omgeving zijn met betrekking tot ww2 veel dingen te doen en het meeste is binnen 2 uurtjes te rijden. Ook is het langs de kust erg prachtig! Het dorpje Port en Bessin is een leuk klein maar gezellig vissersdorpje!

• 8Activiteiten

• 5Anke19-09-2017

rustig gelegen appartementencomlex

Wij hadden een huisje voor 5 personen geboekt. Met z'n tweetjes prima te doen. Badkamer erg klein en de wcruimte ook. De vloer was niet echt goed schoongemaakt, we vonden overal nog haren. Keuken is erg klein,, je kan er nauwelijks iets doen. Er was slechts 1 theedoek, maar wel 5 badlakens en 5 kleine handdoeken. Zelf meenemen dus! Geen gebruik gemaakt van de broodjesservice. Zwembad slechts 1 keer gebruik van gemaakt, temperatuur van het water was heerlijk. Binnen zwembad niet gebruikt. In de omgeving is heel veel te zien mbt D-day, maar voor de rest is er niet zoveel. Saai landschap.Port en Bessin, het tapijt in Bayeux, Kasteel in Falaise, Arromanche, Mont st Michel zijn goed te bereiken en de moeite van de rit waard. Suisse Normandie stelt niet zoveel voor, maar wij hebben er alleen even doorheen gereden, verder geen activiteiten gedaan. Ook Caen viel tegen. Het historisch centrum zijn 2 straatjes met alleen maar restaurantjes. Het was slecht weer tijdens ons verblijf, daardoor niet vaak naar het strand kunnen gaan. Fascinerend om te zien is wel de eb en vloed.

• 1Activiteiten

• 8Familie Van Dijk10-08-2017

Rustig park, perfect om de omgeving te ontdekken.

Prima gerenoveerd huisje, gezellige kleuren en van alle gemakken voorzien. Ruimte wel beperkt in slaapkamers en werkblad keuken. Wij zaten met zijn 3en in 6 persoonshuisje dat ging prima, met zijn 4 en ook nog wel. Maar zeker geen 6 met uitklappen bedbank, koffers of 's avonds zitten. Receptie beperkt open. Toch wel winkeltje gemist of drinkgelegenheid bij zwembad bv. Zwembaden heerlijk verwarmd, uitkomst want het weer was erg fris! Uitzicht prachtige groen, keurig onderhouden golfterrein. Prima om even te wandelen,naar bv dorpje 15 min lopen. Port-en-Bessin erg leuk levendig haventje tegen heuvels, gezellige wandelkade met restaurantjes. Vrijdags avondmarkt en uitbundig vuurwerk. Elke avond wel even rondgewandeld en wat gedronken op terras. Pizzeria Marina een topper! Omgeving veel te beleven of te ontdekken: Omaha Beach, Militaire begraafplaats Colleville, Oorlogsmuseum in Arromanches, kazematten in Lonques-sur-Mer, Point-du-Hoc, diverse Calvados boerderijen, Bayeux met zijn Cathedral en wandkleed, Shopping mail in Mondeville, Caen, Chateau Fontaine-Henry, ZOO in Jurques, Honfleur. Het enige wat écht tegen viel was het weer😅

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Evi05-06-2017

Heerlijk rustige plek

Het is een heerlijk rustig gelegen park met een golfbaan rondom. Rondom de huisjes ligt een groot grasveld dat goed wordt onderhouden. De standaard huisjes zijn wel wat aan de kleine kant, maar bij aankomt kun je een upgrade vragen voor 15 euro per nacht, je krijgt dan een groter huisje, een opberghok en je kunt gebruik maken van een extra zwembad. Het park is kleinschalig en er is alleen broodjesservice. De omgeving is geweldig, een prima basis om de oorlogsgeschiedenis te bekijken of 1 van de uitgestrekte stranden te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Vakantiepark P&V Residence Le Green Beach info