Hotel Mercure Omaha Beach

7.1Goed

Frankrijk, Normandië, Port en Bessin (Calvados)

Op vakantie geweest naar Mercure Omaha Beach?

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Omaha Beach voor je op een rij gezet:

• Sauna

9 reviews over Hotel Mercure Omaha Beach

• 7Leen12-06-2016

Redelijk alleen als je superior kamer neemt

Standaardkamers hebben géén terras, alleen Superior kamers, neem zeker géén half pension, buffet , niet al te vers, heb er een voedselvergiftiging aan overgehouden en vakantie vroegtijdig moeten stoppen!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Harm08-09-2013

Goed om een paar dagen Normandië te ontdekken

Een net hotel met goede service, zonder veel extra's. Vanuit het hotel kan je heel goed de verschillende D-Day bezienswaardigheden ontdekken. Bij het hotel zit een goed restaurant (apart gebouw) met wel erg veel vis op de kaart. De ontbijtzaal heeft een mooi uitzicht, maar of alles echt vers is, is de vraag. Een lift in het hele hotel wordt wel gemist, wij zaten op de 2e verdieping met een baby, maar de lift kwam daar niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Ramona30-09-2012

uitstekend voor een nacht

prima hotel om te overnachten, wij hebben 1 nacht hier geslapen. Ontbijt is zeer uitgebreid, daarna kun je zo de golfbaan op. Uitzicht op zee (bij omaha beach is mooi).

Gereisd met partner in september 2012

• 8Bogeyz22-05-2012

Perfect hotel voor een overnachting in Normandië

Geweldig hotel in een perfecte setting, zeer geschikt voor een verblijf tijdens je bezoek aan Normandië. Zo goed als aan Omaha Beach, een klein stukje rijden van de opgang naar de boulevard langs het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 8Van Oostende Rita24-05-2010

Geen grote aanrader

Wij verbkleven hier tijdens het weekend van O.L.H.Hemelvaart.Toen we er toekwamen , kregen we de mededeling dat er geen kamers meer waren; ( we hadden in januari geboekt via een reisbureau ) We kregen een appartement in de plaats. Dit apprtement was duidelijk in geen tijden gebruikt.( vieze geur, dode vliegen op de grond.....). We kregen dan toch een kamer die netjes was maar zeer klein. het ontbijt was zeer lekker en verzorgd met zeer vriendelijk personeel. Ook het avondmaal ( driegangenmenu ) was lekker. Toch een hotel waar we niet vlug meer zullen verblijven.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8krops anita23-08-2008

Een aanrader !

Door de golfterreinen, heb je een prachtige tuin als decor. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt en verfijnde keuken. Enige minpunt is als je kamer uitkijkt over de parking. Als je graag met je raam open slaapt, kan dit alleen met oordopjes. Is je raam dicht, dan is er geen enkel probleem door de dubbele beglazing. Vanaf 4 uur 's morgens komen nl. de bevoorradingscamions toe, de ene na de andere. Gelukkig hadden we oordopjes bij ! De kamers zijn functioneel ingericht en hebben goede matrassen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8andries caroline17-05-2008

zeer rustig gelegen hotel temidden de golfterreinen, één groot en één klein zwembad. Het was zeer warm weer ( pinksterenweekend )dus de zwembaden kwamen zeer goed van pas,één nadeel was dat sommige ( ouderen )rust en stilte vereisten aan het zwembad.Tja het hotel laat toch kinderen toe met ongenoegen van diene ene oude franse pummel!We hebben de eerste avond zeer goed geten drie gangen diner, maar de zondagavond was het enkel buffet, de rest van de middag wat wij toch wel niet gepast vonden ! Dat zou toch niet mogen zijn. Het ontbijt was zeer lekker,verzorgd, zeer vriendelijke mevrouw !we konden buiten eten wel jammer dat het gelegen was met zicht op de parking !!! al bij al van genoten hoor mede door onze supertoffe vrienden en het supermooie weer !!!

Gereisd met familie in mei 2008

Hotel Mercure Omaha Beach info