Géén boekingskosten

Hotel Mercure Omaha Beach

FrankrijkNormandiëPort en Bessin (Calvados)

7GoedScore uit 10 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

10 Reviews over Mercure Omaha Beach

• 7Berman26-07-2020

goed Hotel, slecht restaurant

Prima hotel, zeer klantvriendelijk. Houden zich goed aan Corona maatregelen. Rustig, goed gelegen Neem geen half pension. Restaurant heeft zeer beperkte kaart en deze wijzigt hele jaar niet. Eten is soms verkleurd omdat het al lang staat. Personeel wel vriendelijk, maar er is geen bereidheid om af te wijken van die zeer beperkte kaart. Drankjes erg duur.

• 5MBA14-09-2017

Not worth it

Too expensive for an old hotel which is quite noisy...

• 7Leen12-06-2016

Redelijk alleen als je superior kamer neemt

Standaardkamers hebben géén terras, alleen Superior kamers, neem zeker géén half pension, buffet , niet al te vers, heb er een voedselvergiftiging aan overgehouden en vakantie vroegtijdig moeten stoppen!!!

• 7Harm08-09-2013

Goed om een paar dagen Normandië te ontdekken

Een net hotel met goede service, zonder veel extra's. Vanuit het hotel kan je heel goed de verschillende D-Day bezienswaardigheden ontdekken. Bij het hotel zit een goed restaurant (apart gebouw) met wel erg veel vis op de kaart. De ontbijtzaal heeft een mooi uitzicht, maar of alles echt vers is, is de vraag. Een lift in het hele hotel wordt wel gemist, wij zaten op de 2e verdieping met een baby, maar de lift kwam daar niet.

• 8Ramona30-09-2012

uitstekend voor een nacht

prima hotel om te overnachten, wij hebben 1 nacht hier geslapen. Ontbijt is zeer uitgebreid, daarna kun je zo de golfbaan op. Uitzicht op zee (bij omaha beach is mooi).

• 8Bogeyz22-05-2012

Perfect hotel voor een overnachting in Normandië

Geweldig hotel in een perfecte setting, zeer geschikt voor een verblijf tijdens je bezoek aan Normandië. Zo goed als aan Omaha Beach, een klein stukje rijden van de opgang naar de boulevard langs het strand.

• 8Van Oostende Rita24-05-2010

Geen grote aanrader

Wij verbkleven hier tijdens het weekend van O.L.H.Hemelvaart.Toen we er toekwamen , kregen we de mededeling dat er geen kamers meer waren; ( we hadden in januari geboekt via een reisbureau ) We kregen een appartement in de plaats. Dit apprtement was duidelijk in geen tijden gebruikt.( vieze geur, dode vliegen op de grond.....). We kregen dan toch een kamer die netjes was maar zeer klein. het ontbijt was zeer lekker en verzorgd met zeer vriendelijk personeel. Ook het avondmaal ( driegangenmenu ) was lekker. Toch een hotel waar we niet vlug meer zullen verblijven.

• 5Stéphane29-07-2009

Trop cher pour la prestation

Mon épouse et moi avons été très déçus par la chambre 214 qui nous a été allouée lors de notre séjour dans cet hôtel. Bien que classifiée comme "Chambre Club" et donc tarifiée en conséquence (145 € la nuit), nous ne parvenons pas à justifier l'écart de prix par rapport à une chambre standard.

Nous nous attendions à recevoir une belle chambre avec un sofa (comme décrit dans beaucoup de sites "MERCURE"), avec un balcon ou du moins une fenêtre digne de ce nom. Il n'en fut rien car, notre chambre était mansardée et nous avons eu droit à une fenêtre de toit qui nous offrait comme paysage le toit noir de l'hôtel. Quant au sofa ... même si il y en avait eu un ... où l'aurait-on mis ? Il m'a été dit que toutes les chambres ont été renovées et que les sofas ont été supprimés et c'est dommage car c'eut été plus commode pour s'installer et suivre le "tour de France".

Quand je demandais pourquoi la chambre 214 était classée "CLUB", il m'a été répondu : elle est plus grande, il y a un min

• 8krops anita23-08-2008

Een aanrader !

Door de golfterreinen, heb je een prachtige tuin als decor. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt en verfijnde keuken. Enige minpunt is als je kamer uitkijkt over de parking. Als je graag met je raam open slaapt, kan dit alleen met oordopjes. Is je raam dicht, dan is er geen enkel probleem door de dubbele beglazing. Vanaf 4 uur 's morgens komen nl. de bevoorradingscamions toe, de ene na de andere. Gelukkig hadden we oordopjes bij ! De kamers zijn functioneel ingericht en hebben goede matrassen.

• 8andries caroline17-05-2008

zeer rustig gelegen hotel temidden de golfterreinen, één groot en één klein zwembad. Het was zeer warm weer ( pinksterenweekend )dus de zwembaden kwamen zeer goed van pas,één nadeel was dat sommige ( ouderen )rust en stilte vereisten aan het zwembad.Tja het hotel laat toch kinderen toe met ongenoegen van diene ene oude franse pummel!We hebben de eerste avond zeer goed geten drie gangen diner, maar de zondagavond was het enkel buffet, de rest van de middag wat wij toch wel niet gepast vonden ! Dat zou toch niet mogen zijn. Het ontbijt was zeer lekker,verzorgd, zeer vriendelijke mevrouw !we konden buiten eten wel jammer dat het gelegen was met zicht op de parking !!! al bij al van genoten hoor mede door onze supertoffe vrienden en het supermooie weer !!!

Hotel Mercure Omaha Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden