Reviews over Pontaubault

Goede doorgangscamping.

Dirk,
    24-8-2018

Nette doorgangscamping. Veel plaatsen met zon, niet zoveel schaduw. Voldoende sanitair en schoon. De Mont Saint-Michel is niet zover weg.

Gratis wifi op de hele camping.

Rustige, eenvoudige camping

Maurice,
    19-5-2017

Hier in mei 2017 2 dagen gestaan. Ik kwam van de 'verkeerde' kant aanrijden waardoor de camping niet direct zichtbaar was. De ingang van de camping is niet direct uitnodigend maar eenmaal op het terrein ben je dit snel vergeten. Wat een oase van rust (nu waren er ook maar enkele enkele gasten). De plekken zijn open (niet afgebakend) maar niet overbemeten en een mooie grasondergrond. Het terrein loopt wel wat schuin waardoor de plekken niet helemaal recht zijn. Kortom prima plekken. Sanitair staat centraal op de camping en ziet er netjes uit en is schoon. Douches zijn prima met heerlijk warm water. De Engelse eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Vanaf de camping is het ca. 15km naar Le Mont Saint Michel. Een grote supermarkt ligt op ca. 7km. Omdat de caming in het dorp ligt, kan je 's ochtends lopend naar de bakker voor vers brood. Ik vind het een verrassende (in positieve zin) camping om voor 1 of meerdere nachten te blijven. Als het zo uitkomt, zal ik de camping zeker nogmaals bezoeken.

Noot: Ten tijde van mijn bezoek (mei 2017) was het zeer rustig op de camping. Hierbij heb ik mijn beoordeling gebaseerd. De camping ligt in Pontaubault en niet in Saint-Dennis-le-Gast zoals Zoover vermeldt.