Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Inrichting
  • 9.1Ruimte

Landhuis info

Meer landhuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Le Parc

• 10Anny en Theo20-06-2017

Prachtige locatie, gezellig en schoon landhuis

Afgesloten privéterrein, dus privacy en veiligheid gewaarborgd. Gelegen aan de rivier de Orne met voorbijvarende kanovaarders. Zitje aan het water is een echte topper. Uitgangspunt voor o.a. landingsstranden en le Mont St. Michel. Huis compleet ingericht, uitstekende bedden en geen bijkomende kosten. Uitstekende en behulpzame gastheer en gastvrouw. Geen minpunten ontdekt!

• 10Marc en Jacqueline18-06-2012

Prachtige locatie!

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie en rustige omgeving met een mooi uitzicht. Het dorpje is rustig (meer zeer vriendelijke bewoners) en van alle gemakken voorzien. Om de hoek is een goed restaurant (L'Ocean), maar bij de plaatselijke bakkers en slager kan je ook goed inkopen doen. De gite is zeer schoon en smaakvol ingericht. Wij hebben twee heerlijke weken vakantie gehad en wij kunnen het iedereen aanraden om naar naar deze prachtige locatie te gaan!

• 9Annemieke Hoogeweegen29-05-2012

fantastische gite op prachtige plek

Deze gite is echt een aanrader. De gite is mooi ingericht, de bedden zijn goed en alles is super schoon. Ook het terras aan de rivier is heerlijk. De Nederlandse eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam: je voelt je meteen thuis. Ook voor een gezin met kinderen is deze gite zeer geschikt. Er is een heerlijke afgesloten tuin. In het nabije park zijn diverse speeltoestellen. In de omgeving is veel te doen en te zien: strand, kano varen, kastelen en mooie wandeltochten. Deze accomodatie is voor iedereen geschikt!

• 9fam Hartman03-05-2011

Alle wensen vervuld!

Landhuis 'Le Parc' is niet alleen een perfecte tuitvalsbasis voor La Suisse Normande, maar ook een perfect adres. Alles is aanwezig, je hoeft niets mee te nemen. Ook geen afwasmiddel, peper/zout of koffiefilters. Midden in het dorp maar je hoort alleen de rivier, heerlijke bedden. De eigenaar let op alles, weet alles en heeft zlefs een wandelkaart. We hebben een heerlijke wek gehad en komen beslist nog eens terug. Dan met vrienden in het grote appartement!

• 8VinGinKin16-02-2011

Voor de tweede keer

We gaan in juni 2011 voor de tweede keer hier naar toe met twee kleine kinderen. Gite, ligging en eigenaren fantastisch. Genoegt te doen in de omgeving en in het dorpje. Fantastisch om aan het water te ontbijten e.d. Speeltuin op 3 minuten loopafstand. Net zoals bakker, klienen supermakrt en diverse restaurantjes. Eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken en de inrichting van de gite is zeeer compleet!

• 8Erwin25-09-2010

Superhuis en fantastisch gelegen

Uitstekend huisje met zeer uitgebreide inrichting en inventaris. Plek is schitterend met terras aan kanorivier. Verhuurders doen veel om het je naar de zin te maken. Dorpje zelf is klein, heeft 1 supermarktje en 2 bakkers. Voor grotere winkels moet je een flink stukje rijden. Wij waren met 1 baby, nadeel was dat het vrij heuvelachtig was, zodat wandelen in ons geval moeilijk was.

• 9Betty Wolt28-03-2010

Geweldige gite op een prachtige locatie

Eigenlijk wil ik deze plek helemaal voor onzelf houden :-)! Nee hoor ik wil graag delen dat dit niet alleen een zeer luxe gite is met een zeer comfortable inrichting (met name de bedden) maar ook een goede uitvalsplek voor tochten in Normandie. De locatie kan niet beter. Heel rustig maar toch niet afgelegen midden in het dorp met een mooi uitzicht op de rivier. Als het in deze tijd van het jaar al zo leuk is hoe moet het dan wel niet in de zomer zijn? Als laatste wil ik de gastheer en vrouw prijzen. Zij zijn zeer gastvrij en hebben aan alles gedacht. Niet alleen een flesje wijn bij aankomst maar ook opgemaakte bedden, hout voor de open haard kaarsjes etc. Je voelt je gelijk thuis.

Marcel en Marianne nogmaals dank voor een heerlijke week. Wij komen zeker nog een keer terug.

Betty en Rob Wolt Dordrecht

Landhuis Le Parc info