Reviews over Pont de L'Arche

Uitstekende camping aan de rivier en in het dorp

Elly,
    8-8-2018

Leuke camping in schattig dorpje in de buurt van Rouen ( ook de moeite van een bezoek waard). Heerlijk gegeten in het dorp, prima douche, en uitstekende gratis WiFi. Kortom als we weer op doorreis zijn zouden we hier weer gebruik van maken en dat voor nog geen 18 euro per nacht voor een gezin.

Perfect

Frank,
    1-9-2015

Alles is naar wens hier. Een camping zoals je wenst met alles er op en er aan en in ideale conditie. Bovendien ligt de camping nog tegen het stadje/dorp aan waar alles op loopafstand te krijgen is.

Ideale camping

B.Peters,
    9-6-2014

Rustige camping. *)Vriendelijke campingbaas. Op een aantal plaatsen uitzicht op Eure/Seine. Camping wordt veel door engelsen bezocht, vaak voor 1 nacht. Camping ligt tegen het stadje aan, met op 2 minuten lopen 3 bakkers, 2 slagers en een groenteboer. Een kleine supermarkt, maar op een paar kilometer een grote superU. Fietsgelegenheid slechts alleen stroom opwaarts. Andere kant op al gauw industrie.

*) als de wind verkeerd staat is er het geruis van de weg. Anders alleen ogeltjes en water.

de locatie is geweldig, maar we komen niet weer

Avion,
    13-8-2013

De locatie en de prijs per nacht van de camping zijn goed. Overnachten is voor een habbekrats. Maar de dame die achter de balie zat had haar dag niet of ze is gewoon een zeurkous. We mochten niets, ze zeurde omdat we voor de gesloten slagbomen geparkeerd stonden, we konden er niet in. Tja dan moet je wachten. En later zeurde ze omdat we niet op de plaats waren gaan staan die we eerst aangaven, maar dat kwam ik haar juist vertellen. Op haar computer had ik gezien dat die plaats ook nog vrij was en niet besproken. Na 2 minuten zeuren van haar kan (laat maar even gaan) vond ze het goed. De toiletten werden overduidelijk niet schoongemaakt

Pont de L'Arche scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews