Camping Risle Seine Les Etangs

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Risle Seine Les Etangs voor je op een rij gezet:

38 reviews over Camping Risle Seine Les Etangs

• 8John06-08-2019

Aanrader

Dat je alles wat je ooit dacht over Fransen (nors, etc) moet vergeten als je de eigenaren van deze camping ontmoet. Vriendelijk, geduldig, aardig, behulpzaam, etc zijn de kenmerken die bij mij naar boven komen als ik aan hen denk.

• 7Hedzer Kooistra04-08-2019

Netjes en mooi

Nette camping, mooi zwembad(je) voor de jeugd. Het sanitair zou iets groter en netter mogen maar volstaat. Op vakantie kook ik graag zelf en ik vond het kruidentuintje bij de ingang dan ook ideaal. De campingplekken bieden een heerlijk privé stekje. Je kan brood bestellen bij dw receptie maar ik reed zelf iedere ochtend even naar de warme bakker in het dorpje even verderop, wel zo sfeervol, lekker en goedkoper. In de nabije omgeving is niet heel veel, Pont Audemer is leuk maar erg oud. Wij zijn vanaf hier naar Honfleur, Etretat en de Invasie stranden geweest.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Hans13-07-2019

Fantastische leuk gelegen camping, die we gebruikt hebben als overnachtingscamping. Mooi gelegen aan een watersportmeer, waar je omheen kan wandelen ( hond vond dit geweldig). Sanitair is gedateerd, maar schoon. Heeft broodservice en je kan er een frietje met een worstje bestellen. Tevens een zwembad, wat gesloten kan worden bij minder weer. Een heerlijke aanrader.

• 2018
    8Cadance20-09-2018

Geweldige camping

Bezoek datum: 8-09-2018. Plaats: Pont Audemer. Camping: Risle Seine Les etangs. Pensionado’s met caravan. Prijs CC €17.00 per dag. Ontvangst: correcte ontvangst ook in Engels. Camping kwaliteit: Mooie rustige groene camping. Ideaal voor honden. Staanplaats: Groot, diep maar niet breed. De voortent van 2.50 meter kan maar net, goed onderhouden en op gras, omheind door een heg, schaduw van loofbomen, nette wegen verhard met asfalt en de de loop paden met nette gravel. Brood: Bij de receptie om 8.00 h. Sanitair: Eenvoudig netjes en schoon met papier en handzeep. Ontspanning: Zwembad, kinderspeelplaatsje, vis mogelijkheid, wandel en fiets vriendelijk. Inkopen: Bij de Inter Marche / Carrefour op 3 km incl. tankstation. Wifi: Free goed bij de receptie maar matige op staanplaats Restaurant: Kleine kaart maar goed. Alleen zwak alcoholische dranken. Omgeving: Pont Audemer is een prachtig stadje. Op maandag is het marktdag. Het

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8De Groot17-08-2018

Fijne camping!

Overzichtelijke camping, plekken omheind met haagjes. Zwembadje, trampoline en klein speeltuintje aanwezig. Zowel als doorreiscamping als regulier aan te doen. Vriendelijke eigenaren die naar de kinderen toe zeer duidelijk zijn. Goede sfeer op de camping. Vissen in de naastgelegen vijver of hut bouwen in het bos. Ons prima bevallen. Punt van aandacht; aansluiting electra kan ver weg zijn. Een haspel met flink wat meters snoer is aan te bevelen.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 9monique balk14-07-2018

magnifiek!

een fantastische camping! zeer ruime afgebakende plaatsen met gras. een heerlijk verwarmd zwembad. bijzonder vriendelijke camping eigenaren. pont audemer is een leuk plaatsje en supermarkten binnen 5 autominuten. verrassende omgeving :heuvels en bossen, amfitheater in lillebonne, de kustplaatsen deauville en trouville, lisieux met het bedevaartsoord van st therese etc etc. zoveel te doen en te zien.weliswaar een hoop dingen op een half uurtje rijden maar onderweg kom je heel veel leuke dorpjes tegen! ook met hond is het prima toeven: van de camping af is er een meer waar de hond heerlijk in kan zwemmen. kortom een geweldige plek om de vakantie door te brengen. en niet onbelangrijk de prijs: voor drie weken 2 personen en hond incl electra iets meer dan 400 euro. dus prijs kwaliteits verhouding meer dan goed!

• 9Staat v/h sanitair

• 2017
    8westfries04-08-2017

Gemoedelijk goede sfeer

Vriendelijke ontvangst, net sanitair met tijdlijsten vwb schoonmaak werkzaamheden, kleine maar zeer grmoedelijke camping. Prijs kwaliteit is ruim voldoende.

• 8Jeanette01-06-2017

Prima camping met grote kampeerplaarsen.

Pont Audemer, leuk levendig stadje met veel vakwerkhuizen ligt op ong. 2 km.

• Oude reviews

7George12-09-2016

Voordelige camping

De camping heeft ruime plekken met genoeg privacy en prima stacaravans voor een goede prijs. Helaas hadden wij buren met een kind wat zowat niet anders deed dan huilen en gillen, dus veel rust hadden we niet, maar dat kun je overal zo treffen. Het zwembad is niet groot, maar prima, vaak was het rustig, ondanks het mooie weer. In de meren er achter kun je vissen. Voor karpers kun je terecht bij de carpodrome. Behoorlijk veel gevangen, maar geen grote vissen, daarvoor kun je vissen in de andere meren, maar moet je veel geduld hebben. De camping ligt aan een armoedige weg bij een grote, verlaten fabriek, wat ook wel wat griezelig aantrekkelijks heeft. Het stadje zelf is leuk om een keer te bezoeken en ligt niet ver rijden van de camping. Voor alle andere plaatsen of het strand moet je toch een behoorlijk eind rijden, dat vonden wij een nadeel. Het speeltuintje voor kinderen stelt weinig voor en de camping is gewoon wat sfeerloos. Prima wel als doorreiscamping.

Met jonge kinderen

• 8Karin15-06-2016

Super!

Wij hebben de zomer afgesloten met nog 5 nachten kamperen. We kwamen op deze camping aan zonder al te veel verwachtingen, we moesten namelijk niet al te veel betalen. Toen we aankwamen werden we super geholpen, en onze plek was super groot. De camping plekken worden afgescheiden door heggetjes. Wij stonden naast het zwembad dat super netjes is, wel wat klein. Maar wij kwamen daar ook niet om te zonnen. Ook stonden we naast het toiletgebouw. Dat was ook super netjes.

Het enige nadeel vonden wij dat we best ver moesten rijden voordat we iets konden doen. We zijn wezen kijken in Honfleur en bij de krijtrotsen.

Al met al een super afsluiting van de vakantie met een geweldige campingplaats.

• 10Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden