Hotel Belle Isle sur Risle

Hotel Belle Isle sur Risle

3.3Onvoldoende

Frankrijk, Normandië, Pont-Audemer

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Belle Isle sur Risle?

3.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Belle Isle sur Risle voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Belle Isle sur Risle

• 4Daems29-08-2014

Beste advies : blijf er weg.

Hotel Belle Isles sur Risle , Gewoonweg voorbijgestreefd , mee van het ergste zijn de prijzen van de dranken :een biertje 7.50€ een fles wijn 35.00€ die in de winkel 4.00€ kost en in een nabij gelegen vraagt een hotel 12.00€ voor dezelfde wijn. Als er dan wordt afgerekend klopt de rekening langs geen kanten . Wij waren met een groepje van 12 personen er waren voor 25% meer dranken toegevoegd aan de rekening. Na een lange dsicutie werd er voorgesteld om het verschil in 2 te doen. Wij blijken niet de enige te zijn met deze problemen.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 3Patricia28-06-2009

teleurstellend

Hotel Belle Isle was het laatste hotel van de drie hotels die wij in tijdens onze vakantie in Normandië bezochten. We hadden van dit hotel de hoogste verwachting. Maar helaas waren wij zeer teleurgesteld. Het hotel lag bij een (armoedige) buitenwijk van Pont Audemer. Het hotel was sterk verouderd en de hotel kamer (waar we 157 euro per nacht voor moesten betalen!) was ronduit smoezelig. Het ontbijt (16 euro per persoon) stelde ook weinig voor. Nadat we ons beklag hebben gedaan is ons nog wel een ander kamer aangeboden, maar aangezien het hele hotel in onze ogen niet een frisse indruk achterliet hebben wij besloten een dag eerder weg te gaan (deze dag is door het hotel niet in rekening gebracht, dat vonden we wel netjes) Het personeel van het hotel was heel behulpzaam en aardig.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Belle Isle sur Risle info