Camping La Moriniere

8,6

2 reviews over Camping La Moriniere in het Nederlands

Nency
17-8-2017

Een rustige kleine goed verzorgde boerderijcamping met grote plaatsen, heel vriendelijke eigenaars/personeel. Op loopafstand van het strand. Om helemaal tot rust te komen. Kinderen van 9 11 en 13 hebben zich er prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima boerencamping

Rob
22-11-2014

Met vriendenclub hier gestrand. Alle campings waren volgeboekt i.v.m. de 70 jarige herdenking van D-day. Hadden aanvankelijk een andere camping geboekt veel dichter bij de invasiestranden. Uiteindelijk dus hier terecht gekomen. We hadden een plek waar je zondermeer 4 grote caravans kan neerzetten, nog nooit zo'n plek gezien. Het is hier natuurlijk niet luxe, maar sanitair is keurig schoon. Strand op korte afstand. In de buurt bijna niets te doen. Maar voor mensen die tot rust willen komen, is dit the place to be. Zorg wel dat je frans in orde is want oma spreekt alleen haar moerstaal.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Moriniere

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Moriniere in Pirou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Moriniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.