Kasteel Château de l'Isle Marie

Kasteel Château de l'Isle Marie

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Normandië, Picauville

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Château de l'Isle Marie voor je op een rij gezet:

Kasteel info

Meer kasteel info

23 reviews over Kasteel Château de l'Isle Marie

• 9Tina12321-06-2015

Romantische rustoord!

Wij, stel, waren hier 4 dagen. Het chateau ligt net buiten Chef du Pont, aanrijdend vanuit ST Marie Eglise. Het is een familie chateau, de eigenaren/ gastheer en vrouw, zijn super vriendelijk en behulpzaam.Spreken Engels. De 5 kamers in het Chateau zijn simpel maar wel voorzien van een goed bed, fijne badkamer en een uitzicht om bij weg te dromen. Het chateau is een prima basis om eens lekker tot rust te komen en tegelijkertijd de interessante oorlog musea etc te bezichtigen die Normandie ook biedt. De gastheer biedt roomservice, deze is wel prijzig.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Gera22-07-2012

Romantiek ten top

We zijn drie nachten te gast geweest op het Chateau. We werden verwelkomd door een van de eigenaren en konden kiezen uit twee kamers....en wat voor kamers! Je voelt je echt koning(in) in het prachtige hemelbed, terwijl je uitkijkt over het weidse landschap en nu eens een ooievaar ziet en dan weer een hert...... We hebben een keer in het Chateau zelf gegeten met andere gasten uit alle windstreken, ook een leuke belevenis (en het viergangenmenu was prima!). Echt een aanrader voor een romantisch lang weekend!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10John Tromp25-11-2010

Prachtig romantisch en gastvrij

Wanneer je van historie en romantiek houdt is dit kasteeltje een absolute aanrader! Bij aankomst hadden we echt zo'n "wow" moment. Heel vriendelijk en gastvrij. Uitstekende service.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Aagje de Weerd23-11-2010

Heerlijk romantische kasteel

We hebben een paar super dagen gehad in dit kasteel. Er is veel te doen in de omgeving en we hebben hele fijne tips gekregen van Dorothé wat betreft uitjes en eetgelegenheden. Het kasteel is prachtig gerenoveerd. Lekker warme kamer en een uitstekende badkamer. Alleen het ontbijt stelde echt niets voor. Heel erg jammer, want daar kunnen we altijd erg van genieten als we op vakantie zijn.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Dries02-11-2010

Uniek landgoed

Sfeervol en uniek kasteel met een erg mooie ligging. Alles ademt romantiek en sfeer uit: ruime kamers, mooi landgoed, prima bediening. Minpuntjes waren de badkamer en het ontbijt. Al bij al een erg mooie ervaring, maar toch erg duur voor minder comfort.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Twinkie23-08-2010

Mooie locatie, heel apart, goed gelegen.

Wij verbleven hier in het bijgebouw, waar we een 2 kamerappartement hadden met ruime kamers. Niet te vergelijken met de hotelkamers, echt heel anders. Wel goed ingericht, maar badkamer vonden we gezien de 4 sterren sober en klein. Keuken zonder afzuigkap. Verder prima locatie om de noordkant van Normandie te ontdekken (heel dichtbij Utah beach, St. Mere Eglise en ook de begraafplaatsen en Bayeux nog goed te doen). De eigenaren zijn heel aardig en zeer behulpzaam. Hadden leuke avond waarin Simon aan alle bezoekers van alles vertelt over de historie van zijn familie, het kasteel en landgoed, dan gaat het echt leven. Interessant! Er is trouwens ook een tennisbaan aanwezig op het terrein.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10H.de Haan08-07-2010

Ziet er zeer gastvrij uit.

Wij hebben gebruik gemaakt van een appartement in de manoir Genoten van de rust. de eigenaresse mevrouw Dorothea de la Houssaye is een uitmuntende gastvrouw. Zij gaf ons hele goede adviezen welke plaatsen we het beste konden bezoeken met de landing in Normandie in 1944. Van haar eetadresjes hebben we dankbaar gebruik gemaakt en genoten van de Normandische keuken. Een plek om naar terug te gaan. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Aldegonda29-06-2010

Droomchateau.

Lieflijk rustig gelegen kasteel in een bosrijke omgeving. Mooie basis om het departement Manche te ontdekken, alleen al om de historische gebeurtenissen die pas echt diepe indruk maken als je er midden in staat. Utah Beach, Omaha Beach, Sainte-Mere-Eglise en vooral niet overslaan de (onder anderen) Amerikaanse begraafplaats(en).

Gereisd met partner in januari 2006

• 10Diny en Wim Reuser15-09-2009

Een geweldige beleving

Chateau de L'Isle-Marie in Picauville is o.a. een geweldige uitvalsbasis om de momenten te ervaren alwaar onze hedendaagse vrijheden allemaal begonnen zijn in 1945. Ook hebben wij genoten van de momenten dat wij op het Chateau aanwezig waren en ons kasteeldame en -heer waanden. De eigenaren, Dorethea en Simon, zijn zeer vriendelijk en hebben middels allerlei soorten tips op het gebied van bezienswaardigheden en eetgelegenheden ons verblijf onvergetenlijk gemaakt. Wij gunnen u allen zo'n verblijf toe.

Gereisd met partner in september 2009

• 10R. Laufkotter03-09-2009

Een schitterende ambiance !!!!

Een prachtig ingericht kasteel in een mooie omgeving, met een zéér gastvrije ontvangst !

Gereisd met partner in augustus 2009

Kasteel Château de l'Isle Marie info

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden