Reviews over Picauville

Romantische rustoord!

Tina123,
    21-6-2015

Wij, stel, waren hier 4 dagen. Het chateau ligt net buiten Chef du Pont, aanrijdend vanuit ST Marie Eglise. Het is een familie chateau, de eigenaren/ gastheer en vrouw, zijn super vriendelijk en behulpzaam.Spreken Engels. De 5 kamers in het Chateau zijn simpel maar wel voorzien van een goed bed, fijne badkamer en een uitzicht om bij weg te dromen. Het chateau is een prima basis om eens lekker tot rust te komen en tegelijkertijd de interessante oorlog musea etc te bezichtigen die Normandie ook biedt.

De gastheer biedt roomservice, deze is wel prijzig.

Romantiek ten top

Gera,
    22-7-2012

We zijn drie nachten te gast geweest op het Chateau. We werden verwelkomd door een van de eigenaren en konden kiezen uit twee kamers....en wat voor kamers! Je voelt je echt koning(in) in het prachtige hemelbed, terwijl je uitkijkt over het weidse landschap en nu eens een ooievaar ziet en dan weer een hert...... We hebben een keer in het Chateau zelf gegeten met andere gasten uit alle windstreken, ook een leuke belevenis (en het viergangenmenu was prima!). Echt een aanrader voor een romantisch lang weekend!

Een aanrader

Gezin van vier, Uithoorn,
    1-3-2011

Wij verbleven een aantal dagen in februari in appartement 'Chevalier' - prachtig ingericht! Werden zeer gastvrij ontvangen en de eigenaren zijn een bron van interessante informatie over de streek. De kinderen misten wel een beetje een tv maar dat heeft ook wel weer iets...

Van hieruit zijn de landingsstranden en omgeving prima te doen, en als je wat meer tijd hebt ook andere mooie plekken in Normandië.

Kortom een aanrader voor een vakantie met een extra cultureel/historisch tintje door het verblijf in de prachtige omgeving.

Prachtig romantisch en gastvrij

John Tromp,
    25-11-2010

Wanneer je van historie en romantiek houdt is dit kasteeltje een absolute aanrader!

Bij aankomst hadden we echt zo'n "wow" moment.

Heel vriendelijk en gastvrij. Uitstekende service.

Heerlijk romantische kasteel

Aagje de Weerd,
    23-11-2010

We hebben een paar super dagen gehad in dit kasteel. Er is veel te doen in de omgeving en we hebben hele fijne tips gekregen van Dorothé wat betreft uitjes en eetgelegenheden. Het kasteel is prachtig gerenoveerd. Lekker warme kamer en een uitstekende badkamer. Alleen het ontbijt stelde echt niets voor. Heel erg jammer, want daar kunnen we altijd erg van genieten als we op vakantie zijn.

Picauville scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews