8,8

5 reviews over Camping Relais du Mont Criquet in het Nederlands

Met jonge kinderen: niet doen!

Rianne Klaver
21-7-2010

Camping op mooi terrein. Sanitair is in orde. Voor ’s-Morgens kan je heerlijke croissants en stokbrood bestellen die bij je tent of caravan gebracht worden! Jammer genoeg vond de camping-eigenaar het nodig om een opmerking te maken over een wasbak die na een afwasbeurt niet helemaal schoon gemaakt zou zijn, en over flessen die kapot in de glasbak waren gegooid, nou ja in een glasbak! Kleine dingen die onze toch al niet zo positieve ervaring met deze camping hebben beïnvloed. Zeker buiten het vakantie-seizoen géén geschikte camping voor mensen met jonge kinderen. Voor de kinderen is er niks te doen! Gelukkig ligt de dierentuin écht om de hoek, en zijn er de nodige interessante en leuke dingen te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Fantastische camping voor rustzoekers

Fam. de Koster
14-6-2009

Wij hebben met erg veel genoegen een ruime twee weken bij de familie Bernard doorgebracht en zouden graag langer zijn gebleven. De camping is een pareltje: heel groen, bijzonder ruime plaatsen die worden afgescheiden met appelbomen, zeer schoon sanitair, enige 'lawaai' komt van vogels, veel rust en leuke omgeving. Dit is een ideale camping om tot rust te komen. Ook prima uitvalsbasis voor culturele uitstapjes en musea, de invasie stranden zijn ook niet al te ver weg. De beheerders, Jacques en Hélène, zijn een bijzonder goede gastheer en gastvrouw, geven veel informatie en zijn altijd bereid om te helpen waar nodig. Je vergeet bijna dat je op een camping bent. De beste camping die wij ooit bezocht hebben in ons kampeerleven.

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

Landelijk gelegen camping met ong

Peter
8-4-2008

Landelijk gelegen camping met ong. 44 ruime emplacementen, beheerd door frans echtpaar Bernard. Brood wordt 's ochtends bij tent onder luifel gelegd. Gelegen op 10-12 minuten rijden van Lisieux.

Gereisd Alleenreizend in april 2007

2007

Een camping om weer naar terug te gaan

Kattouw
14-11-2007

Een camping om weer naar terug te gaan. Zeer pretige atmosfeer. Rust. Buitengewoon vriendelijke eigenaren.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitermate goede camping om tot rust te komen

Fam. Smaal
8-8-2007

Uitermate goede camping om tot rust te komen. Zeer vriendelijke beheerders (de heer en mevrouw Bernard), die alles doen om het je naar de zin te maken. Stilte alom, slechts verstoord door de vogels. Onder de appelbomen op een perfect gazon heel ruim bemeten plaatsen. Grote supermarkt op 9 km. afstand. Klein dorpje op 3 km. met alle noodzakelijke voorzieningen. Broodservice: de heer en mevrouw Bernard leveren 's ochtends het de vorige avond bestelde brood bij uw caravan/tent af. Bespreken noodzakelijk: er is maar een beperkt aantal plaatsen.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• AdresClos du Mont Criquet 14590
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Relais du Mont Criquet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Relais du Mont Criquet in Ouilly du Houley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Relais du Mont Criquet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.