Hotel Le Flormandie

Hotel Le Flormandie
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Flormandie voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Flormandie in het Nederlands

prima bedden en goed euro ontbijt

Ettema
9-9-2015

doortrekken wc met vacuüm geeft veel geluid (kamer op 3e verdieping)

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijn hotel

derk schutte
3-8-2015

Aardige gastvrouw, prima geschakelde kamer met de kinderen, goed bed, prima ontbijt, gratis snel internet. Saai dorp maar wel charmant. Prima stop op weg naar bretagne.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sober maar erg vriendelijk

Nico
17-6-2011

Hotel Pascal Aunier was een prettige verrassing. Als doortocht hotel bedoeld maar we hadden er rustig enkele dagen kunnen verblijven. Kamer was bijna sober, maar zeer schoon en rein. Badkamer was er ruim en brandschoon. De ontbijtruimte brengt je meteen in vive la france -stemmin. Vrolijk en heerlijk ontbijt. Alles ruim voorhanden en bijzonder vriendelijk voor onze kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Flormandie voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Flormandie in Notre Dame de Gravenchon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Flormandie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.