Notre Dame de Gravenchon

We hebben een aantal aanbieders voor Notre Dame de Gravenchon voor je op een rij gezet:

Reviews over Notre Dame de Gravenchon

prima bedden en goed euro ontbijt

Ettema,
    9-9-2015

doortrekken wc met vacuüm geeft veel geluid (kamer op 3e verdieping)

Gereisd met vrienden in september 2015

fijn hotel

derk schutte,
    3-8-2015

Aardige gastvrouw, prima geschakelde kamer met de kinderen, goed bed, prima ontbijt, gratis snel internet. Saai dorp maar wel charmant. Prima stop op weg naar bretagne.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Sober maar erg vriendelijk

Nico,
    17-6-2011

Hotel Pascal Aunier was een prettige verrassing. Als doortocht hotel bedoeld maar we hadden er rustig enkele dagen kunnen verblijven. Kamer was bijna sober, maar zeer schoon en rein. Badkamer was er ruim en brandschoon. De ontbijtruimte brengt je meteen in vive la france -stemmin. Vrolijk en heerlijk ontbijt. Alles ruim voorhanden en bijzonder vriendelijk voor onze kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011