Camping Sainte Claire

+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 79 reviews
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

79 Reviews over Sainte Claire

• 9Angela10-08-2021

Prachtig onderhouden camping ⛺️ Met ruime individuele grasplaatsen. Fijn voor overnachting maar ook meerdere dagen goed te vertoeven. Eenvoudig maar goedkoop restaurant. Geen brood verkoop dit jaar vanwege Corona. Maar bakker en supermarkten (eleclerc, Lidl) zijn op loopafstand.

• 9Art28-07-2020

Top doorreiscamping!

Uitstekende overnachtingscamping. Tip reserveer van te voren! Eten in het restaurantje is prima prijs kwaliteit, wij hebben genoten van een heerlijke eerste avond in Frankrijk zo.

Santiar is meer dan netjes voor een camping van 25 euro per nacht (eten met 5 man 60 euro voor een uitstekende maaltijd met drank!).

Nadeel helemaal niks van speelterrein voor kinderen. Voordeel: action, Lidl en goedkoop tanken bij de leclrec ligt letterlijk op 2 minuten rijden. Ideaal dus om even de tank weer goedkoop nok vol te vullen! En camping ligt binnen 5 minuten van de snelweg, al hoor je deze niet door de dal vorming.

• 9Eetgelegenheden
  • 8conchita20-08-2019

prima

zeer nette doortrek camping. Wij hebben er 2 nachten gestaan. Grote plek. Prima broodjes service. heerlijk restaurant.( Reserveer zo vroeg mogelijk want zit zo vol) Winkels op loopafstand, voie verte loopt nabij. Wij zijn nog een dagje naar Dieppe geweest leuk. Als doortrek camping of om eens een paar daagjes hier te staan is prima. Ook veel Engelsen op weg naar Calais.... Sanitair zie vorige meningen

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Saskia09-08-2019

Heerlijke camping in Normandië

Leuke nette vriendelijke camping! Zeer zeker ook voor meerdere nachten. Gedateerd, maar schoon sanitair. Avenue Verte (fietspad naar Dieppe) loopt langs de camping. Diverse supermarkten op loopafstand. Komen graag nog een keer terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Gerard en Dea11-06-2019

Aanrader

Zeer verzorgde camping met een prachtige grasmat en dito beplanting. Bij doorreizen is er geen keuze, je wordt naar je plek gebracht. Wel doorrijden, want de eigenaar heeft haast met zijn golfkarretje. Plekken bieden veel privacy door heggen van beuk en taxus van 1.80m en toch geen opgesloten gevoel. Sanitairgebouw erg verzorgd net als de toiletten en de douches. Verouderd, wel schoon al zijn de docuhes aan de kleine kant. Chemisch toilet legen aan de weg waar iedereen binnenkomt en langsloopt, dit kan anders. Veel winkels, LeClerc, Lidl, Aldi, Action en een goedkoop tankstation op korte afstand. Veel Engelsen en wat Nederlanders en Fransen. Goede wifi tegen een redelijke betaling. Lekker brood op bestelling. Restaurant geen ervaring mee. Langs de camping loopt een riviertje. Grote tot zeer grote plekken met stroom, stromend water en afvoer. Sommige plekken verhard en zeer geschikt voor campers.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Elke Thelen31-05-2019

Aanrader

Zelfs in mei al een drukbezochte doorreis camping. Het is een erg mooie goed onderhouden camping rustig gelegen en toch vlakbij winkels. Het sanitair is verouderd , maar wordt goed schoon gehouden. Minpuntjes er is geen wc papier en de douches zijn erg klein. Verder functioneert alles prima . De plekken variëren in grootte, we kregen een mooie plek toegewezen. Er was water en stroom op de plek aanwezig. Er is een eenvoudig maar goed restaurantje en er is broodservice. Het oude spoor is nu een mooi wandel/ fietspad. Wij hebben er heel fijn 2 nachten doorgebracht .

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Nicole14-01-2019

zeer goede doorgangscamping

Ben helemaal akkoord met de voorgaande beoordelingen dat het een goede propere camping is. Daarentegen vond ik het sanitair oud maar wel goed schoon. De douches vond ik niet ruim zoals eerder omschreven want het was zelfs zo dat ik me afvroeg of een zwaarlijvige persoon wel door de douchedeur kon.

• 10Eetgelegenheden
  • 8C. Bukkens10-11-2018

Grandioos

Sainte Claire in Neufchatel en Bray Uitstekende, prima onderhouden doortrekcamping. Dat hebben al veel mensen ontdekt. Grote plaatsen, goed sanitair. Klein restaurantje. Brood bestellen. Camping iedere dag aan het eind van de middag vol. Geen twijfel mogelijk, ook in het voorseizoen. Mooi fietspad op een oud spoorlijntje direct achter de camping. Vrij groot winkelcenrum op 1 km met o. a. een grote Intermarche. Afvoer voor grijs water in de grond campers aanwezig. Wordt veel gebruikt als doortrekcamping, maar ook geschikt om een paar dagen te staan. Stadje stelt niet veel voor. Afvoer grijs water van campers in de grond.

• 8Esme Sprenger04-09-2018

Derde keer

Derde maal voor ons hier. Als je op tijd komt, is er nog plek genoeg. s'Avonds was de camping 'complet'. De kinderen vonden het fietsen altijd leuk. Helaas viel onze dochter op haar kin en moesten we naar het ziekenhuis. De eigenaar gaf ons het adres. Dit bleek meer een soort huisartsenpost te zijn en we moesten het laten hechten in Rouen (50 km) verderop. We zullen de details besparen :) Gelukkig konden we naderhand bij de Macdonalds vlakbij de camping eten en later lekker douchen op de camping. Onze dochter wil nu niet meer naar deze camping, maar dat heeft dus niets met de camping te maken! Het is een prima overnachtingscamping!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Kouwenberg02-09-2018

Een plek om terug te komen.

Mooi aangelegde camping , goed onderhouden, ruime plaatsen, vriendelijk ontvangst, klein gezellig restaurant. Rustige omgeving.

Camping Sainte Claire info

Camping informatie