Vakantiehuis Le Pouplin

9Fenomenaal

Frankrijk, Normandië, Moyaux (Calvados)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Le Pouplin?

9Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Le Pouplin

• 9André Cloin17-11-2015

Leuke en gezelligeverblijfplaats

Minder goed ? Zou het niet weten. Het verblijf is goed ingericht, heerlijk rustig, vlak bij een dorp waar men alle boodschappen kan doen, alsmede diverse restaurants in het dorp en de directe omgeving. Vandaar de landingsstranden bezocht wat heel goed te boen is. Ook de diverse stadjes er omheen zijn interessant en een bezoek waard.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Hans Siepman15-10-2010

Een oase van rust

Schitterend vakantiehuis, midden in de natuur, op een enorm perceel vol met appelbomen en grote grasvelden. Het huis is sfeervol ingericht en is voorzien van alle gemakken. Bij aankomst in het huis staat een fles appelcider en eigengemaakte bramenjam als welkom voor de gasten klaar. Het huis ligt dichtbij het strand en vele bijzienswaardigheden: Invasiestranden, Honfleur, Deauville, Caen etc. In het dorp Moyaux zit een hele goeie Boulangerie en de slager staat bekend om z'n eigen gemaakte paté's. Een aanrader voor rustzoekers!!

Gereisd met partner in november 2008

0 tips over Vakantiehuis Le Pouplin