Camping Château Le Colombier

Camping Château Le Colombier
7,2

Omschrijving
Verblijf tussen de appelbomen op camping Château le Colombier in Normandië. Geniet van de rust aan het verwarmde zwembad of haal een crêpe bij de crêperie. Bij het afhalen van brood op de camping is geduld nodig, maar je hebt natuurlijk alle tijd op vakantie. Pak de auto en bezoek de steden Corneille, Deauville, Caen en Honfleur.

We hebben een aantal aanbieders voor Château Le Colombier voor je op een rij gezet:

Laatste review

Camper tussen de appelbomen

KarmannCamper,
21-9-2018

Boomgaard bij een chateau, gewoon prima.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

62 reviews over Camping Château Le Colombier in het Nederlands

Camper tussen de appelbomen

KarmannCamper,
21-9-2018

Boomgaard bij een chateau, gewoon prima.

Prima camping, maar niet voor langere tijd.

Suzanne Habers,
15-9-2018

Ongedwongen sfeer en grote plekken. Daar moet de camping het van hebben. Verder valt er weinig te beleven. Voor activiteiten moet je minimaal een half uur reizen. Het stadje op 5 km biedt weinig. De supermarkt daar is prima, maar ook de enige in de omgeving. Voor brood moet je 's ochtends op de camping heel vroeg zijn of lang in de rij staan.

Toiletgebouwen voldoen en zijn schoon, maar water is niet altijd warm, zeker bij de afwasbakken niet. Toiletpapier wordt niet altijd bijgevuld.

Wat ik echt vies vond was het storten van chemische toiletten dat in dezelfde ruimte moet gebeuren als was en afwas.

De wifi rond de gebouwen was prima maar verderop is er nauwelijks ontvangst.

De camping ziet er gezellig uit maar er zijn veel verbeterpunten die niet heel moeilijk te realiseren zouden moeten zijn.

Heerlijk!

Annemiek,
10-9-2018

Wat een heerlijke camping! Niet van die laantjes, maar ongedwongen tussen de appelbomen. Superaardig personeel. Wij waren er de eerste week van september en dat is uiteraard geen hoogseizoen. Dat vertaalt zich in rust en ruimte. Tja, het sanitair is inderdaad niet heel modern, maar wat een heerlijk warme douches! Daarbij ligt de camping niet al te ver bij touristische bezienswaardigheden vandaan. Met in Cormeille, 4 km verderop, een heel goede supermarkt! Bon vacances!

Matige camping

Joeri,
15-8-2018

Pluspunten

Mooie omgeving

leuke ligging zwembad

minpunten

Brood afhalen gaat erg langzaam, je staat dagelijks 20 min. te wachten op je bestelling

Staat sanitair

Groen onderhoud, caravan moet tussen de struiken door

Prijzig

Boekingsfee van 15 euro

Leuke camping maar 4 sterren is wat veel

Peter,
1-8-2018

Mooi gelegen camping met ruime plaatsen onder appelbomen. De staat van het sanitair is net als toen we jaren geleden op deze camping stonden. Over het algemeen goed schoon, zelfs nu de camping vrijwel vol stond. Maar... nu toch ook wel aan een opknapbeurt toe. Wifi matig maar wel in de prijs inbegrepen. Het onderhoud van het groen kan wat beter, vanaf ons veldje moesten wij over het pad tusse twee hagen door die zo uitgegroeid waren dat de takken langs de caravan schuurden. Graag ook het systeem om brood te bestellen en af te halen optimaliseren, dat duurt veel te lang.

Geweldig!

Lisette,
10-7-2018

Heerlijke ongelooflijk rustige camping met prima faciliteiten. Heel vriendelijke en behulpzame receptie. Goed sanitair.

Je moet er geweest zijn!

De visser,
17-6-2018

Verblijf van 6 nachten. Camping ligt in mooie omgeving. Grote plaatsen ,je komt er tot rust. Vriendelijk en behulpzame beheerders. Sanitair is gedateerd , maar wordt netjes schoon gehouden. Kortom een prima camping veel te zien in de omgeving op rijafstand.komen zeker nog een keertje terug.

The Campsite Manager, Gérant, 10-7-2018

Hello Sjaak,

Thank you very much for your comment, it was a real pleasure to welcome you on our campsite! Indeed, we have the chance to welcome guests in a quiet campsite. Our colleague will appreciate your opinion about the cleaning of the sanitary block, we will transmit the message! Best wishes,

Uniek gelegen camping

Michel,
28-7-2017

Prachtig gelegen bij kasteel. Heerlijke rust en hele ruime plaatsen. Zeer vriendelijk jong en behulpzaam echtpaar dat de camping beheert

Mooie camping met speciale sfeer

Marjolein,
26-7-2017

Ruim opgezette camping met wifi op een aantal plekken. Twee keer per week wordt er op de camping een gratis, klassiek concertje gegeven. We hebben heerlijk gegeten in de crèperie op de camping. Er was een mooi zwembad tussen het landhuis en het torentje alleen het mocht wel iets vaker worden schoongemaakt vamwege de blaadjes en insecten die erin dreven.

Een heerlijk rustige, gemoedelijke sfeer, schitterend verwarmd zwembad. De crêperie op het terrein is ook een aanrader. De douches en toiletten waren prima schoon en met toiletpapier. Prima ruimte voor het afwassen met genoeg warm water. Ook met honden prima omgeving. Genoeg vertier voor de kinderen.

Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Betaalbare camping.

Wij hadden pech dat het gras niet was gemaaid doordat het veel geregend had. Dat is niet fijn ....natte hond, natte schoenen. Zodra het droog was is er gemaaid.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château Le Colombier in Moyaux (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château Le Colombier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.