Bed and Breakfast La Ferme de L' Ortier

Meer bedandbreakfast info

75 reviews over Bed and Breakfast La Ferme de L' Ortier

• 10Daphne De Wijs03-08-2020

Fantastisch!!

Voor de 14e keer op dit adres. Wat hebben we genoten weer. Nu een keer een aantal dagen gebleven. Cees en Geraldine zijn toppers. Heerlijke bedden en fantastisch eten. Cees weet ook altijd weer leuke routes en plekjes voor ons te verzinnen. Krijg een routebeschrijving mee en geniet zo weer een heerlijke dag. Onze kinderen vinden het hier ook top! Ze gaan altijd graag mee. Ze moeten wel zichzelf kunnen vermaken en van natuur houden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Chris24-06-2019

Een aanrader

Geweldige ervaring weer dit jaar. Net als vorig jaar weer genoten van de gastvrijheid en vakmanschap van Cees en Geraldine. Zowel de appartementen als de keuken zijn van hoog niveau. Cees vertelt je alles over de omgeving, zodat je je geen moment hoeft te vervelen. Altijd doen als je voor langere tijd Normandie wilt verkennen of op doorreis bent naar andere bestemmingen.

• 9Dick en Janta18-06-2019

Heerlijk verblijf waar je zeker terug wilt komen.

Gastvrij, gezellig, gaaf en een plek waar je zeker terug wilt komen. Je voelt je gewaardeerd. Cees en Geraldine zijn een fantastische gastheer en gastvrouw. Eten is voortreffelijk, gites zijn goed , netjes en met heerlijke bedden. Kortom, wij hebben genoten voor de tweede keer dat wij hier waren.

• 9Dick ten Feld17-06-2019

Geweldig!

Fantastisch adres. Zeer gastvrij eigenaars- echtpaar. Ook table d'hôte bevelen wij aan. Gezellige diners en erg lekker.

• 10dirk15-06-2019

Top !

In de maand mei waren we voor de 4de maal te gast bij Cees en Geraldine. Waarom 4 keer ? Voor de gezeligheid, voor het lekkere eten van Geraldine, de ideale ligging voor de daguitstappen, de gesprekken aan tafel samen met de lekkere kaas en wijn,.. Ben je liefhebber van rust, lekker eten,... dan ben je hier op het juiste adres

Gereisd met vrienden in mei 2019

• Oude reviews

10Henny en Martha Lamme23-10-2017

Dit is B & B.

Wat moet je vertellen met zulke aardige mensen die van alles doen om je het naar de zin te maken. Bedankt Geraldine en Cees het eten was top met de bij passende wijn dit is vakantie gauw tot ziens.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jurgen, José, Anna 6jr en Guus 4jr23-10-2017

Fantastische B&B

Fantastisch ontvangst, super vriendelijke mensen, gastvrij, schoon, heerlijke diners met dito wijnen! Ondanks de ligging verder weg van de stranden een geweldige uitvalsbasis om Normandie te verkennen. Cees en Geraldine weten hoe zij de gasten moeten vermaken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Piet en Carla Ravensbergen11-03-2017

Een verblijf met veel verrassingen, fantatisch.

Een mooie plek om tot rust te komen. Cees en Geraldine geven je een gevoel of je ze al jaren kennen. Overdag wordt je op pad gestuurd om Normandië beter te leren kennen en 's avonds zijn er de culinaire hoogstandjes van Geraldine. Het was dan heéééél gezellig!!

• 10Dhr. P. Hagendoorn17-07-2016

Fantastische plek om thuis te komen!

Cees en Geraldine zijn een uitstekende gastheer/vrouw met veel humor. Je voelt je er helemaal thuis. Geraldine kan heerlijk koken en Cees schenkt de lekkerste wijnen erbij. Cees heeft ook een uitstekende kennis van de omgeving en geeft leuke, prachtige routes mee in de omgeving. Dit was ons derde bezoek hier en de terugweg was de 4de keer. Wij komen hier weer terug!

• 10Caroline06-07-2016

Fantastisch verblijf!

De eigenaren Geraldine en Cees zijn zeer gastvrij! Een mooie boerderij met fijne kamers. De avondmaaltijd is onvergetelijk: gezellig, heerlijk eten met bijpassende wijnen! Dit jaar is er ook de beste appelsap ooit van de oogst van de appelbomen uit eigen tuin. We hebben hier al 3 keer gelogeerd en komen hier snel weer terug!

Bed and Breakfast La Ferme de L' Ortier info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar