Vakantiehuis

123 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Leven als God in Frankrijk

Anja,
29-6-2018

Wat hebben we genoten op deze prachtige plek, met de geweldige gite en fantastische tuin. Wil je Normandie ontdekken, met al zijn schoonheid en bezienswaardigheden, dan is Esprit du Bogace een top locatie. Een warm welkom met een heerlijke cider, is een fantastische start van de vakantie. In 1 woord kunnen wij zeggen het is Super!

Gereisd met partner in juni 2018

Rust, prive en van alle gemakken voorzien

Tjerk Bijlsma,
25-6-2018

Heerlijk rustig en volledig prive huis. Erg mooi gerestaureerd en van alle gemakken voorzien. Ligt op een lokatie zodat je makkelijk (uurtje) naar zowel de D-day stranden in Normandie, als naar St. Malo kunt rijden. Absoluut een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastisch.

Peter,
18-6-2018

Schitterende locatie en heerlijk rustig. Je hoort hier alleen de natuur: vogels en bijen.

Gereisd met partner in juni 2018

Een aanrader.

Astrid,
17-6-2018

Een heerlijk huis in een mooie rustige omgeving. Een gastvrije ontvangst door de eigenaren. Top!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prachtig wat jullie hebben bereikt!

Julia en Aad Hilgersom,
17-6-2018

Rust,rust....heerlijke vakantie gehad met zwager en schoonzus in dit fijne comfortabele en schone huis. Prachtige omgeving en dankzij de tips van Ruud en Gea op veel mooie plekken geweest!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prachtige plek in Normandië

Fam. Bakker en Schreijnders,
16-6-2018

Dit was onze 1e keer in Normandië. Wij zaten in Le Cerisier en deze gîte is zeer smaakvol ingericht met een afwerking van hoog niveau. Heel fijn om in een huis te logeren waar de verlichting uitstekend is en waar alles klopt. Heerlijke bedden, fijne keuken, mooie badkamer. We hebben genoten.

Bij de gîte hoort ook een ruime tuin met prachtige borders, een groot gezon en een tafel om gezellig aan te ontbijten of te eten.

Heerlijk als het mooi weer is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een heerlijke vakantie gehad

Familie de Bruijne,
29-5-2018

We hebben een hele mooie vakantie gehad in deze mooi opgeknapte gite. Het huis is nog mooier dan op de foto's en de tuin is prachtig. Je kunt hier heerlijk genieten van de rust en bezienswaardigheden zijn op goede reisafstand. Gea en Ruud zijn erg gastvrij en geven allerlei tips over wat in de omgeving te doen is. Ik kan deze plek aan iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooi, schoon, luxe en lekker tot rust komen

Bastiaan,
13-5-2018

Mooie plek, erg mooi, luxe en ruim huis waar werkelijk niets aan ontbreekt. Gea en Peter zijn erg gastvrij en niets is te gek. Het huis was super schoon en dat zegt wat, dit is namelijk het eerste vakantieadres waar we niet eerst de accommodatie hebben schoongemaakt. Super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Rust en ruimte

Peter,
6-5-2018

Tweemaal zijn we op vakantie geweest in Le Pommier. Nu de eerste keer in Le Cerisier. Ook hier hebben Gea en Ruud weer een juweeltje van gemaakt. Ondanks een paar dagen regen was het goed vertoeven binnen bij de haard. Spelletjes, TV en een goede internet verbinding dan hoor je de kinderen ook niet. Voor de eerste keer zijn we naar St. Malo geweest. Dit is een aanrader. Verder kun je bij Ruud terecht voor allerlei tips betreffende uitstapjes. We komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Geweldige accommodatie in Normandie

Jeroen,
29-4-2018

Tijdens onze meivakantie verbleven wij in gîte Le Cerisier. We hebben erg veel geluk gehad met het mooie weer van die week en er daarom ook veel op uitgetrokken! Des te belangrijker is het dan om terug te komen in een gîte waar alles klopt! Een basis waar een thuisgevoel heerst. Daar waar je je weer op kunt laden voor het volgende uitstapje. En daar hebben Ruud en Gea helemaal aan voldaan met de inrichting en ligging van deze gîte. Om het huis is een zeer ruime tuin waar onze kinderen dan ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt! En last but not least: een zeer goed internetverbinding! Esprit du Bocage is dan ook echt een aanrader om naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.