Vakantiehuis
9,6

3 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Prachtig huis en mooie omgeving!

Alien
11-6-2015

Esprit Du Bocage is een prachtig vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. Erg veel ruimte, een grote tuin en een heerlijk rustige omgeving. Een prima plek om Normandië te ontdekken!

We hebben goede tips voor uitstapjes gekregen van de eigenaar, erg prettig!

Gereisd anders in mei 2015

Ruime, comfortabele gite.

G.Beerse
22-10-2013

De gite ligt in een prachtige tuin met uitzicht op een natuurgebied, landelijk, maar niet afgelegen. Je kunt goed wandelen in de omgeving, maar ook iets verder langs de kust - GR-pad.

Ook steden als de Mont St. Michel, St. Malo, Bayeux zijn goed te bereiken.

En dan thuiskomen in een ruime, goed ingerichte, comfortabele gite is heel fijn. De eigenaren komen met leuke tips, o.a over leuke en niet dure restaurantjes - prima eten. Voor ons een gite om te onthouden.

Gereisd anders in oktober 2013

Ideale vakantie-gite

Fabrice
8-9-2013

We overbleven de laatste week van augustus in Esprit du Bocage. We vertrokken met hoge verwachtingen naar onze bestemming na het lezen van de uitstekende commentaren op deze site. En eerlijk is eerlijk, de recensies kloppen !! Esprit du Bocage is een prachtige gerenoveerde gite, met leuke tuin en terras in een rustige omgeving. Het vakantiehuis is modern, maar ook authentiek. Alles is heel net en compleet qua uitrusting. Aan alles werd gedacht, een duidelijke visie ivm. inrichting want ieder detail klopt. Ruud en Gea zorgen voor een "verfrissende" verwelkoming en een aangenaam onthaal. Tips voor interessante trips worden door Ruud uitvoerig uitgelegd, wat superhandig is. Uitstappen naar de Mont Saint Michel en Saint-Malo zijn zeker een aanrader. Wel eventjes rijden, maar zeker de moeite waard. Ook de dichtere omgeving heeft heel wat te bieden. Wij vonden de locale marktjes en rommel-markten leuk !! Wij hadden een fantastische week. Het voelde als thuis, maar dan op reis.. Een AANRADER!

Gereisd anders in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.