Vakantiehuis
9,6

3 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Rust, prive en van alle gemakken voorzien

Tjerk Bijlsma,
25-6-2018

Heerlijk rustig en volledig prive huis. Erg mooi gerestaureerd en van alle gemakken voorzien. Ligt op een lokatie zodat je makkelijk (uurtje) naar zowel de D-day stranden in Normandie, als naar St. Malo kunt rijden. Absoluut een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Een aanrader.

Astrid,
17-6-2018

Een heerlijk huis in een mooie rustige omgeving. Een gastvrije ontvangst door de eigenaren. Top!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prachtig wat jullie hebben bereikt!

Julia en Aad Hilgersom,
17-6-2018

Rust,rust....heerlijke vakantie gehad met zwager en schoonzus in dit fijne comfortabele en schone huis. Prachtige omgeving en dankzij de tips van Ruud en Gea op veel mooie plekken geweest!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.