Vakantiehuis
9,6

55 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Zalige gîte, echt ontspannen & genieten!

Frédérique Tummers,
22-10-2018

Zalige gîte, echt ontspannen & genieten, zelfs met kleine kids 😅! Met de fijne tips, de mooie omgeving, de prachtige tuin en gîte, was het niet moelijk om te ontspannen en te genieten van een toffe vakantie. De gîte is van alle gemakken voorzien, de leefkeuken vonden wij echt top. Alle tips , aangepast op onze gezinssituatie, hebben het verder afgemaakt. Bedankt Gea & Ruud!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Le Cerisier is een prachtig gelegen compleet huis voorzien van alle moderne gemakken en met veel oog voor detail en authenticiteit ingericht. Het ontbreekt werkelijk aan niets. Het huis wordt omringd door een zeer grote tuin met daarin bloemen welke kant je ook op kijkt. In dit huis ben je echt weg van alle druktes en beleef je het Franse leven volop. In omringende omgeving is veel te doen op goed berijdbare afstanden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

We hebben genoten in deze schitterende gite!

Fam. Born,
15-8-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en een schitterend en mooi ingericht huis! De eigenaars doen er alles aan om ons naar het zin te maken! Rustige en mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Van bijzonder hoge kwaliteit

Fam. Bovee,
22-7-2018

Nadat we aankwamen werden we gastvrij ontvangen door Ruud en Gea. Esprit du Bocage heeft werkelijk alle ingredienten in zich, om heerlijk van je vakantie te kunnen genieten.

De gezellige sfeer die er heerst is maar in weinig vakantie woningen te vinden en dat is Ruud en Gea zeker gelukt.

Mooie authentieke details, verse bloemen overal in huis en alles zeer schoon.

Eindelijk een keer een vakantiewoning waar we niet vies van zijn.

Ook Ruud heeft ons veel informatie gegeven over leuke bezienswaardigheden en restaurants.

We hebben genoten van onze vakantie in Le Cerisier!

En zoals onze meiden bij het vertrek zeiden” we willen hier nog wel honderd dagen blijven”.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige plek in Normandië

Fam. Bakker en Schreijnders,
16-6-2018

Dit was onze 1e keer in Normandië. Wij zaten in Le Cerisier en deze gîte is zeer smaakvol ingericht met een afwerking van hoog niveau. Heel fijn om in een huis te logeren waar de verlichting uitstekend is en waar alles klopt. Heerlijke bedden, fijne keuken, mooie badkamer. We hebben genoten.

Bij de gîte hoort ook een ruime tuin met prachtige borders, een groot gezon en een tafel om gezellig aan te ontbijten of te eten.

Heerlijk als het mooi weer is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een heerlijke vakantie gehad

Familie de Bruijne,
29-5-2018

We hebben een hele mooie vakantie gehad in deze mooi opgeknapte gite. Het huis is nog mooier dan op de foto's en de tuin is prachtig. Je kunt hier heerlijk genieten van de rust en bezienswaardigheden zijn op goede reisafstand. Gea en Ruud zijn erg gastvrij en geven allerlei tips over wat in de omgeving te doen is. Ik kan deze plek aan iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooi, schoon, luxe en lekker tot rust komen

Bastiaan,
13-5-2018

Mooie plek, erg mooi, luxe en ruim huis waar werkelijk niets aan ontbreekt. Gea en Peter zijn erg gastvrij en niets is te gek. Het huis was super schoon en dat zegt wat, dit is namelijk het eerste vakantieadres waar we niet eerst de accommodatie hebben schoongemaakt. Super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Rust en ruimte

Peter,
6-5-2018

Tweemaal zijn we op vakantie geweest in Le Pommier. Nu de eerste keer in Le Cerisier. Ook hier hebben Gea en Ruud weer een juweeltje van gemaakt. Ondanks een paar dagen regen was het goed vertoeven binnen bij de haard. Spelletjes, TV en een goede internet verbinding dan hoor je de kinderen ook niet. Voor de eerste keer zijn we naar St. Malo geweest. Dit is een aanrader. Verder kun je bij Ruud terecht voor allerlei tips betreffende uitstapjes. We komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Geweldige accommodatie in Normandie

Jeroen,
29-4-2018

Tijdens onze meivakantie verbleven wij in gîte Le Cerisier. We hebben erg veel geluk gehad met het mooie weer van die week en er daarom ook veel op uitgetrokken! Des te belangrijker is het dan om terug te komen in een gîte waar alles klopt! Een basis waar een thuisgevoel heerst. Daar waar je je weer op kunt laden voor het volgende uitstapje. En daar hebben Ruud en Gea helemaal aan voldaan met de inrichting en ligging van deze gîte. Om het huis is een zeer ruime tuin waar onze kinderen dan ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt! En last but not least: een zeer goed internetverbinding! Esprit du Bocage is dan ook echt een aanrader om naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Genoten!

Joyce de Hoog,
6-3-2018

Een gite om je thuis en welkom in te voelen vanaf je eerste stap in de gite... Ruud en Gea denken echt aan alles. Hierdoor is er absolute comfort in een authentieke setting. Vanwege de strenge vorst genoten wij van blauwe luchten en hebben mooie uitstapjes gemaakt. (Ruud gaf tips voordeze uitstapjes a.d.h.v. onze interesses.) Sinds 2009 wilden wij hier naar toe en we willen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.