Vakantiehuis
Weer vandaag12°-1°
9,6

12 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Lekker ontspannen op een heerlijke locatie.

Jonnie & Jacquelien,
2-9-2018

Prachtig mooi huis op een rustige locatie met een geweldige tuin!

Van hier uit kun je leuke uitstapjes maken naar de D-day stranden,St lMalo,Mont Saint-Michel etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi en charmant vakantiehuis. Heeft alles in zich om te onthaasten.

Erg welkom gevoel, alles brandschoon en ruim uitgerust met spullen. Zelfs badmintonrackets en jeu de boules ballen.

Bedden en kussens uitstekend.

Wanneer je rust zoekt en graag leest, wandelt e.o. fietst dan is dit de uitgelezen plek. Als je veel vertier zoekt zul je toch al snel 3/4 à 1 uur moeten rijden voor bezoek aan mooie stadjes of kust.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Paradijselijke plek

A. Fredriksen,
6-8-2018

Wat een fantastische plek midden op het platteland en wat een prachtig ingericht huis!

Gea en Ruud hebben zoveel zorg gestopt in alles, dat zie je overal terug, in zowel het huis als in de prachtige tuin met mooie vaste planten! Vlinders en vogels overal!

In de keuken heb je alle accessoires tot je beschikking en zelfs een strijkplank en strijkbout zijn aanwezig, nooit eerder meegemaakt;-) heerlijk ruime slaapkamers en een warm welkom met bloemen die overal staan.

Vanuit hier kun je zoveel doen, strand, kastelen, watervallen, mooie plaatsen bezoeken. Een bezoek aan Mont Saint Michel heeft heeft meeste indruk op ons gemaakt, prachtig!

Ook de kids kunnen heerlijk spelen in de tuin. Het was een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Héérlijk vakantiehuis voor een gezin, veel ruimte en alles voorhanden, sfeervolle inrichting, inkopen op 6-10 km afstand.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Prachtig paradijsje!

Susanne en Joris van den Brekel,
9-8-2017

Met onze dochters van 12 en 14 hebben wij twee heerlijke weken in dit huis doorgebracht! We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren.Het huisje paste ons als een jas. Alles is zichtbaar met veel zorg aangepakt.Verse bloemen in vaasjes door het hele huis heen. Perencider met chocolaatjes op tafel, nou ja zeg! Ruud, de eigenaar, heeft ons een heleboel uit-tips gegeven.We hebben hier heel veel aan gehad. We hebben ook echt genoten van de prachtige tuin met heerlijke ligbedden. De bedden waren al opgemaakt bij aankomst.Wat een luxe! Er is een zalig ligbad, een goed gevulde boeken-en spelletjeskast, een fijne leefkeuken waar het werkelijk aan niets ontbreekt. En natuurlijk niet te vergeten; de rust en prachtige natuur zodra je de deur uitstapt. Een dik compliment aan Gea en Ruud die vanuit een ruïne dat prachtige huis hebben weten op te bouwen. Ga het zelf maar eens beleven daar in het mooie Frankrijk!

Joris, Susanne, Wies en Teuntje uit Helmond

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Roy Karstenberg
12-8-2016

Super mooie uitvalbasis om Normandië te ontdekken.

Enigszins afgelegen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

sfeervol , een aanbeveler

J meijer
4-8-2016

afstanden tot bezienswaardigeheden zijn behoorlijk stukje rijden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Thuis!

Wouter & Paula
23-5-2016

Allemaal lekker kunnen zitten en hangen op goede banken en stoeltjes.

Heerlijke bedden.

Een bad op pootjes in de slaapkamer mét Rituals badolie!

Ruimte in huis en lekker de ruimte buiten.

Je grijpt niet mis in de keuken. Alles is er! Zelfs een 'rommellaatje'.

Super badkamer met heerlijke douche met twee douchekoppen.

Door het hele huis vaasjes met bloemen uit eigen tuin.

Heerlijk: geen wifi! Dat vonden zelfs de puberige kinderen een verademing!

Geweldige gastheer en -vrouw!

Esprit du Bocage is een heerlijk, knus, compleet vakantiehuis. Een verademing!

Hebben wij dan niets te klagen? Nee! Wel een wens: een hot-tub of iets anders waterigs in de tuin. En misschien de haag tussen de tuin en moestuin wat meer kortwieken zodat het zicht op de prachtige heuvels nog mooier wordt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

rust en digitale detox

Dirk Van de Veire
7-11-2015

Je komt in een klein paradijs met alle comfort van thuis en een prima gids naast de deur. Ik miste af en toe het internet, maar het went. Een plek om zeker nog eens terug te keren. Gea en Ruud zijn mensen met een ziel en visie. Pluim!

Gereisd met oudere kinderen in november 2015
Ruud & Gea, eigenaar, 8-4-2017

Er is nu wifi in de gîte.

We hebben er wel even over moeten nadenken, omdat veel gasten hier komen om te ontspannen en het ook echt waarderen om helemaal los te komen van werk en social media. We kunnen de wifi op verzoek natuurlijk ook uitzetten...

Een aanrader voor iedereen!

Vera Breur
29-7-2014

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in deze prachtige Gîte. Alles was er te vinden in het huis, van een lepel tot een wasmachine. Zelfs 2 barbecues, waar vind je dat tegenwoordig? De tuin is ook schitterend, er lopen allemaal leuke beestjes rond, de bijtjes zoemen de hele dag vrolijk door en er staan super mooie bloemen. Bij aankomst stonden er verse eitjes, versgeplukte bloemetjes uit de tuin en een heerlijke fles wijn voor ons klaar. Ruud kan zo bij de plaatselijke VVV, hij weet echt alles wat er in de omgeving is te doen. Wij hebben nog nooit in zo'n mooi huis mogen vertoeven. 2 weken waren dan ook veel te kort... Het was fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.