Vakantiehuis
Weer vandaag13°-1°
9,6

50 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Perfect huis. Gastvrijheid. Bijzonder mooi gebied.

Hans & Lili,
18-11-2018

Als je van rust, ruimte en een mooi heuvelachtig boeren landschap houdt, waarbij een tripje naar de bijzondere kust goed te doen is en je wilt verblijven in een fijn huis, dan is dit echt een aanrader. Wij verbleven begin november met z'n drieën in Le Cérisier. Een prachtig gerenoveerd huis met alle moderne luxe, maar door de combinatie met oude elementen heel erg sfeervol. De gastvrijheid van Gea en Ruud, die veel informatie geven over wat er te zien en te doen is, maken het verblijf helemaal perfect. Dit plekje heeft ons hart gestolen en wij zien al uit naar de volgende keer!

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

Angela,
14-10-2018

In Gite le pommier hebben we heerlijk verbleven. Het huisje is sfeervol ingericht en is van alle gemakken voorzien. De tuin is prachtig aangelegd waarin elk seizoen iets bloeit. In de omgeving is veel te zien van zowel Normandië maar ook van Bretagne.

Gereisd met partner in oktober 2018

Thuis komen in een oase van rust en ruimte

John & Arjanta van Leeuwen-Kwakernaak,
14-10-2018

Heerlijk huis, ruim, warm en sfeervol en voorzien van alle gemakken. Mooie en grote tuin rondom. Warm ontvangst door eigenaren die ook erg behulpzaam zijn voor het geven van tips over de omgeving. Het enige nadeel is de wat langere reistijd naar bezienswaardigheden zoals de D-day stranden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Leven als God in Frankrijk

Anja,
29-6-2018

Wat hebben we genoten op deze prachtige plek, met de geweldige gite en fantastische tuin. Wil je Normandie ontdekken, met al zijn schoonheid en bezienswaardigheden, dan is Esprit du Bogace een top locatie. Een warm welkom met een heerlijke cider, is een fantastische start van de vakantie. In 1 woord kunnen wij zeggen het is Super!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch.

Peter,
18-6-2018

Schitterende locatie en heerlijk rustig. Je hoort hier alleen de natuur: vogels en bijen.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige rust, natuur en een sfeervol huis

Michiel,
27-4-2018

Na ons eerste bezoek aan de Gîte in 2012 met onze kinderen was dit ons eerste bezoek zonder kids.

Als een warme douche voelt de gastvrijheid van Ruud en Gea wederom bij onze aankomt.

Het is wat regenachtig, maar binnen brand de open haard volop.

Het prachtige huis is weer heerlijk schoon gemaakt voor ons bezoek l, dit beloofd weer een fijne week te worden.

Ruud komt zondag met wat informatie en folders voor onze mogelijke uitstapjes.

Wat hebben wij genoten van onze autoritjes en wandelingen!

De dagtrip naar Jersey was de kers op de taart voor ons, wat een prachtig eiland is dit, echt een aanrader.

Voor ons was dit zeker niet de laatste keer.

Ruud en Gea ga zo door!!

Gereisd met partner in april 2018

Geweldig huis, prachtige omgeving, super!

Marianne en Bert Klaas,
30-10-2017

Eigenlijk kunnen wij geen negatieve zaken over huis, gastheer of gastvrouw of omgeving noemen. Alleen maar positieve ervaringen. Het huis is ongelofelijk sfeervol met oog voor details ingericht. Authentiek, modern en toch rustiek. De tuin is fantasievol aangelegd. Het is er heerlijk rustig. Je hoort en ziet heel veel vogels en het uitzicht is rustgevend. Gastheer Ruud is erg enthousiast en kan heel erg veel vertellen over de omgeving, tips voor echte ingewijden maar ook gewoon toeristische tips. Een overvloed aan ideeen voor uitstapjes in de omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen. De ontvangst en het welkom zijn ook heel erg prettig. Gea en Ruud geven je het gevoel dat je echt en meer dan welkom bent. Kortom een echte aanrader voor als je op zoek bent naar een prachtig huis in een hele mooie en aantrekkelijke omgeving, als je wilt genieten van de rust maar ook mooie uitstapjes wilt maken. Doen dus!

Gereisd met partner in oktober 2017

Vriendelijke ontvangst, fantastisch verblijf!

Sonja en Dick,
10-10-2017

Het verblijf en de inrichting is prima

Gereisd met partner in oktober 2017

compleet, sfeervol, schoon huis in prachtige tuin

fam van zwol,
27-9-2017

Dé plek om zowel in en om het huis tot rust te komen als actief erop uit te gaan. Normandië is geweldig. Natuur, cultuur, historie, er is zoveel te beleven! Esprit du Bocage ligt verscholen in de prachtige Normandische heuvels maar centraal t.o.v. de vele bezienswaardigheden van Normandië én Bretagne.

In het huis zelf is aan alles gedacht. Ruud en Gea weten wat vakantie vieren moet zijn. De website geeft een goede indruk van wat je kunt verwachten, maar rijd je het terrein op, loop je door de tuin en sta je binnen in het huis dan merk je dat de werkelijkheid soms ook nog mooier kan zijn.

Gereisd met partner in september 2017

Zeker tot ziens!

Anita van der Meer,
11-9-2017

We waren hier voor de zevende keer en we komen zeker terug voor een achtste keer. Het is een heerlijke gite die van alle gemakken is voorzien. Er is sinds dit jaar ook wifi, maar dat hoef je natuurlijk niet te gebruiken als je echt wilt onthaasten. Er is veel leuks te zien en te doen in de omgeving, de eigenaren geven je graag de nodige tips, maar bij de gite zelf kun je ook genieten van de rust en de mooie tuin en natuur. Later dit jaar is ook de nieuwe gite klaar, die is geschikt voor max 6 personen en die wordt zeker net zo mooi!

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.