Perfect huis. Gastvrijheid. Bijzonder mooi gebied.

Vakantiehuis Esprit du Bocage *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Hans & Lili

Perfect huis. Gastvrijheid. Bijzonder mooi gebied.

Hans & Lili,
18-11-2018

Als je van rust, ruimte en een mooi heuvelachtig boeren landschap houdt, waarbij een tripje naar de bijzondere kust goed te doen is en je wilt verblijven in een fijn huis, dan is dit echt een aanrader. Wij verbleven begin november met z'n drieën in Le Cérisier. Een prachtig gerenoveerd huis met alle moderne luxe, maar door de combinatie met oude elementen heel erg sfeervol. De gastvrijheid van Gea en Ruud, die veel informatie geven over wat er te zien en te doen is, maken het verblijf helemaal perfect. Dit plekje heeft ons hart gestolen en wij zien al uit naar de volgende keer!

Gereisd met partner in november 2018