Vakantiehuis Esprit du Bocage *****

Review geschreven door A. Fredriksen

Paradijselijke plek

A. Fredriksen,
6-8-2018

Wat een fantastische plek midden op het platteland en wat een prachtig ingericht huis!

Gea en Ruud hebben zoveel zorg gestopt in alles, dat zie je overal terug, in zowel het huis als in de prachtige tuin met mooie vaste planten! Vlinders en vogels overal!

In de keuken heb je alle accessoires tot je beschikking en zelfs een strijkplank en strijkbout zijn aanwezig, nooit eerder meegemaakt;-) heerlijk ruime slaapkamers en een warm welkom met bloemen die overal staan.

Vanuit hier kun je zoveel doen, strand, kastelen, watervallen, mooie plaatsen bezoeken. Een bezoek aan Mont Saint Michel heeft heeft meeste indruk op ons gemaakt, prachtig!

Ook de kids kunnen heerlijk spelen in de tuin. Het was een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018