Vakantiehuis Sol

1 review over Vakantiehuis Sol in het Nederlands

Leuk verblijf gehad.

Louise Tijssen
3-5-2018

Leuk huis, met alle dagelijkse comfort. Heel veel leuke spelletjes voor de kinderen. Grote tuin, en veel speelgelegenheid. Zwembad was het helaas nog te koud voor. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Sol

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sol in Moon sur Elle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.