Hotel Kyriad Rouen Nord

8.5Fantastisch

Frankrijk, Normandië, Mont-Saint-Aignan

Op vakantie geweest naar Kyriad Rouen Nord?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Rouen Nord voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kyriad Rouen Nord

• 8gezin met jonge kinderen07-08-2011

Op onze doorreis naar de Vendee hier overnacht met 2 jonge kinderen. Prima hotel met prima kamers. Alles goed verzorgd. Het was wel wat lawaaierig waardoor het voor onze kinderen moeilijk in slaap vallen was, maar goed dat was voor 21.00 uur en je kunt natuurlijk niet verwachten dat op dat tijdstip iedereen muisstil is. Na 23.00 uur was het stil en hebben we heerlijk geslapen. Ontbijt was goed. In vergelijk met een ander hotel vond ik deze wel te duur.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Marjan21-07-2009

Top hotel!

Wij verbleven een nacht in dit hotel op doorreis naar Zuid-Bretagne. Het ligt in ten noorden van Rouen en is makkelijk te vinden. Het ligt in een nette wijk, wel aan een doorgaande weg maar daarvan hadden wij geen overlast. Grenst direct aan een supergrote Carrefour (goedkoop tanken). Kamer was groot, wij hadden een vierpersoonskamer in L-vorm (een 2-ps bed + 2 losse bedden). Flatscreen tv bij het 2-ps bed, waardoor kinderen rustig konden slapen. Nette badkamer met fijne douche. Ontbijt à €8,- p.p. (kinderen gratis!), alles vers en ruim voldoende. Personeel heel vriendelijk, spreekt ook engels. Het hotel heeft een grote tuin, waarin onze kinderen naar hartelust konden voetballen. McDonald's en andere restaurants op <5 rijminuten afstand. 's Avonds koffie + potje thee besteld voor op de kamer, kosten totaal €3,85, spotgoedkoop en lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Hotel Kyriad Rouen Nord info