Reviews over Moidrey

fantastische plek niet ver van de mont st.miche

tittine,
    10-4-2018

deze mooie en nette chambre d'hote uitgebaat door mevrouw Delphine , die een schatje is en alle inlichtingen geeft om leuke en culturele uitstappen te maken

hun ontbijt die typisch frans is , met zelf gemaakte confituur van de heer des huizes kan aangevuld worden met iets hartigs indien men dit vraagt

rustig en mooie omgeving

Seys,
    25-7-2016

super huis, heel vriendelijk personeel

prachtig, rustig vakantiepark

marina,
    4-8-2009

Mooi kleinschalig park met voornamelijk franse families. In de verte zie je de

Mont Sant Michel. Het park heeft vele faciliteiten. Door de weinige huisjes heb

je deze vaak voor jezelf. (Zwembad+bubbelbad+sauna vaak leeg).

Leuke speeltuin. Weids uitzicht + groot weiland met paarden. Mooie omgeving.

Zeer klantvriendelijk en ook schoon. Voor tieners is er weinig tot niets te doen.

Het park is tevens zeer geschikt voor gehandicapten.

Leuke vakantie gehad!