Camping Château de Martragny

Frankrijk, Normandië, Martragny

7Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Martragny voor je op een rij gezet:

Meer camping info

61 reviews over Camping Château de Martragny

• 2019
    7Hans23-09-2019

Leuke charmante kasteelcamping

Leuke camping met een charmant kasteel. Het toiletgebouw bij het kasteel is mooi gebouwd met voldoende ruimte, en gelukkig zonder douchemunten etc. Wel kan de hygiëne beter, het is er niet heel schoon. Er zijn ruim voldoende faciliteiten, zwembad, pingpongtafels etc. De medewerksters in de winkel en receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Op onze kampeerplek was een mol gangen aan het graven, dat is nogal hinderlijk en helaas doet de camping daar niets tegen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    6A.J.11-08-2018

Mooie locatie, wel duur

We stonden op een mooie ruime plek langs de oprijlaan, helaas werd daar, ondanks spelende kinderen,soms erg hard gereden. Het sanitair in dit gedeelte was verouderd, veel schimmel en werd middelmatig schoon gehouden. Wel lekker warm water. Vriendelijke jongedame bij de receptie. Prijs vonden wij hoog voor wat er geboden wordt. In de omgeving van camping kun je Bayeux, Caen en invasiestranden bezoeken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Zoutman16-07-2018

Een camping om echt tot rust te komen.

Van 1 Julie t/m 12 Julie 2018 met 2 personen en vouwwagen hier geweest. Camping ligt mooi centraal om de vele historische en toeristiiche plaatsen te bezoeken. Informatie bij de receptie verkrijgbaar. Verder is er campingwinkel bij. Iedere ochtend vers brood te koop. Kijken met veel plezier terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Ad31-08-2017

Een prachtige bestemming

Op pad in de omgeving van de d day stranden waren wij op zoek naar een camping. Aan de kust was alles vol en druk. Bij toeval bij de kasteelcamping terecht gekomen. Echt super, verwarmd openlucht zwembad, nette douches, en een leuke opgeknapte "schuur" waar een eenvoudig maar goed restaurant in zit. Leuke ligging, 10 minuten van Bayeux, 20 van cae en 30 minuten van arromanches. Qua comfort, goede campingwinkel en werkend gratis WiFi tot in de tent/camper. Enige echte nadeel, hij is aan de dure kant...kwaliteit kent dus een prijs

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Julia27-08-2017

mooie gezellig camping

Hele leuke camping met aardige mensen. Er waren zowel NL als EN. ook veel kinderen in verschillende leeftijden. Die s avonds en elkaar vonden en gezellig gingen spelen. Camping is parkachtig met een enorme oprijlaan. Veel sfeer lekkere pizza's in het restaurant. sanitair prima en schoon. Douches in het oude sanitair hadden een betere straal. In het nieuwe gedeelte was er weinig waterdruk. Maar dat is dan ook het enige minpunt voor zover het een minpunt is wat ik kan geven. Zeker een camping om nog eens terug te gaan

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Harrie Altorf28-07-2017

Knusse mooie lokatie

Deze camping gevonden met behulp van Zoover. Een prima keuze. Schoon sanitair in een wat oudere staat. Met veel plezier hier drie nachten verbleven om de stranden van D-Day te bezoeken. Behulpzame dame aan de receptie. Ruimte genoeg voor onze caravan, de plaatsen zijn niet echt ingedeeld. Je kunt dus zelf een leuk plaatsje zoeken. Gratis wifi die goed werkte.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Han06-09-2016

Mooie plek, matig beheerd

Camping ligt mooi bij een klein chateau. Er is veel te zien in de omgeving. Ook modern sanitair maar het wordt slecht schoongemaakt. Eenmaal per dag loopt er iemand rond die iets doet met een nat doekje. Zonde vd camping. Erg onfrans is dat brood pas na 9.00 verkrijgbaar is.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8idh31-08-2016

Fijne, niet al te grote camping

Mooie camping, rustig gelegen. Prima uitvalsbasis voor de vele dingen die in Normandië te zien zijn. De camping is niet al te groot, de leukste plekjes (vonden wij) waren in de boomgaard, tussen de appelbomen. Kinderen vermaken zich prima met de skelters, het zwembadje, de visvijver, spelletjes op het grote veld of gewoon wat scharrelen op de camping. Wij komen vast nog wel eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Marijke15-08-2016

Te duur voor wat geboden wordt

Zo'n chateau spreekt tot de verbeelding; daarom kozen we voor deze camping. Het terrein biedt zeker mogelijkheden, maar alles is erg gedateerd. Sanitair niet voldoende schoongemaakt. Prijs was erg hoog en zeker niet in verhouding met wat geboden wordt.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Brouwers14-08-2016

Niet nog een keer veel te duur!

Bij aankomst voor 1 nacht werden we snel en zeer professioneel geholpen. De aangewezen plaats bleek voor onze kleine caravan en auto te klein uiteindelijk met veel moeite hebben we alles neergezet.. Maar dan de prijs voor 1 nacht caravan auto en 2pp € 41.50 staat niet in verhouding met het gebodene.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

8 tips over Camping Château de Martragny

• betty timmer, 23-08-2013 Rapporteren

stranden, de weggetjes ernaar toe...

• FamilieS, 06-08-2013 Rapporteren

Goede uitvalbasis voor D- Day musea. Caen is vlakbij en prachtig hersteld na de bombardementen.

• Pascal, 10-07-2013 Rapporteren

Ga op een plek in de buurt van het chateau staan, dan is het nieuwe sanitairgebouw het dichtstbij.

0 vragen over Camping Château de Martragny

Camping Château de Martragny info