Camping Domaine de Marcilly

Camping Domaine de Marcilly
6,7

3 reviews over Camping Domaine de Marcilly in het Nederlands

Beslist geen 4 sterren waard.

Els Daamen
7-9-2012

Wij zochten een camping voor een nacht op weg naar Saumur. In de Acsi-gids vonden we deze "zeer mooie camping" die maar liefst 4 sterren heeft gekregen. Hoe dat mogelijk is, is ons een raadsel. Een piepklein sanitair gebouw, geen cabines, geen toiletpapier en als je de deur dichtmaakte omdat er geen verwarming was, moest je het licht aanmaken omdat er geen enkel raam in het gebouwtje zat. Dat licht ging na ca. 10 minuten uit, zodat je de keuze had tussen in stikdonker of in je blootje weer het licht aanmaken. Niet leuk als er ook geen aparte ruimte is voor mannen en vrouwen. De kampeerplaatsen zaten vol kuilen en hobbels.....kortom: hier komen wij nooit meer. Hoe komt Acsi erbij om deze camping met 4 sterren te waarderen. Twee is o.i. meer dan genoeg.

Gereisd Met partner in september 2012
2008

prachtige schone mobilehome's op rustige camping

patries
27-8-2008

Hele rustige camping met nagenoeg geen Nederlanders. Leuk verwarmd zwembad maar verder niets te doen voor de kinderen, geen schommel niets! Kleine kids moeten zich bij de mobile home of caravan vermaken. Veel vaste stacaravans. Mobile home's erg schoon, mooi met terras en tuin met tuinmeubels en ligstoelen. Geen tv. Veel privacy. Brood kan je bestellen bij de receptie wordt s'morgens op jouw te bepalen tijdstip bezorgd. Verder in de omgeving niets te doen, geen restaurant of winkel echt niets. Op 10 km een Mc Donalds en winkels. Erg uitgestorven daar, echt voor rustzoekers. Mensen aan de receptie spreken nagenoeg geen andere taal maar zijn erg aardig en behulpzaam. Leuke camping voor een paar dagen maar bij langer verblijf slaat de verveling toe.

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

Wij hebben hier een mobil home gehuurd

Fam. Adema
14-8-2007

Wij hebben hier een mobil home gehuurd. Het park is prachtig aangelegd. Veel fransen die hier hun tweede huisje hebben. Ondanks dat alles frans is, heerst hier wel een leuke sfeer. De mobil home was fantastisch, goed ingericht en mooie en schone inrichting. Hier houdt het wel mee op, op het park, het is geen camping, is verder niks te doen, geen animatie, geen restaurantje, geen winkeltje echt niks. Er is wel een klein zwembad maar die gaat om 19.oo uur dicht. Toen wij aankwamen was de receptie gesloten en hebben een uur gewacht tot er iemand kwam, die zich daar ook niet voor excuseerde. We hebben het best wel leuk gehad, ondanks het weer, uitstapjes naar Chartres ed. maar zullen hier zeker niet meer terug komen.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Marcilly in Marcilly-sur-Eure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Marcilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.