Sorteren

Reviews over Marcilly-sur-Eure

prachtige schone mobilehome's op rustige camping

patries
    27-8-2008

Hele rustige camping met nagenoeg geen Nederlanders. Leuk verwarmd zwembad maar verder niets te doen voor de kinderen, geen schommel niets! Kleine kids moeten zich bij de mobile home of caravan vermaken. Veel vaste stacaravans. Mobile home's erg schoon, mooi met terras en tuin met tuinmeubels en ligstoelen. Geen tv. Veel privacy. Brood kan je bestellen bij de receptie wordt s'morgens op jouw te bepalen tijdstip bezorgd. Verder in de omgeving niets te doen, geen restaurant of winkel echt niets. Op 10 km een Mc Donalds en winkels. Erg uitgestorven daar, echt voor rustzoekers. Mensen aan de receptie spreken nagenoeg geen andere taal maar zijn erg aardig en behulpzaam. Leuke camping voor een paar dagen maar bij langer verblijf slaat de verveling toe.

Wij hebben hier een mobil home gehuurd

Fam. Adema
    14-8-2007

Wij hebben hier een mobil home gehuurd. Het park is prachtig aangelegd. Veel fransen die hier hun tweede huisje hebben. Ondanks dat alles frans is, heerst hier wel een leuke sfeer. De mobil home was fantastisch, goed ingericht en mooie en schone inrichting. Hier houdt het wel mee op, op het park, het is geen camping, is verder niks te doen, geen animatie, geen restaurantje, geen winkeltje echt niks. Er is wel een klein zwembad maar die gaat om 19.oo uur dicht. Toen wij aankwamen was de receptie gesloten en hebben een uur gewacht tot er iemand kwam, die zich daar ook niet voor excuseerde. We hebben het best wel leuk gehad, ondanks het weer, uitstapjes naar Chartres ed. maar zullen hier zeker niet meer terug komen.