Reviews over Mandeville-en-Bessin

Normandie met een tintje Martinique!

Andrea ,
    17-8-2014

Prachtige landelijk gelegen boerderij geheel authentiek ingericht naar smaak van de gastvrouw! Een plek om rust te vinden maar zeker ook te genieten van de prachtige omgeving. Mooie steden, vissershaventjes, invasiestranden en geschiedenis! Zeer indrukwekkend! Lieve gastvrouw en gastheer die graag een praatje maken met hun gasten. Gezellige mogelijkheid om s`avonds samen te eten met andere gasten! Een aanrader wie van puur natuur en cultuur houdt!

Zeer gastvrije BB met heerlijke diners

0108mk,
    18-10-2013

Heerlijk stille plek, ruime kamers, goede bedden, schone badkamer, lekker ontbijt en (indien table d'hotes) absoluut heerlijk avondeten. Perfecte uitvalbasis voor o.a. de Normandische stranden, Caen, Bayeux en le Mont St Michel

Chapeau, een plek om terug te komen!

Mandeville-en-Bessin scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews