Camping Le Moulin des Sablons

CampingWeer vandaag27°17°
Camping Le Moulin des Sablons

1 review over Camping Le Moulin des Sablons in het Nederlands

Een minicamping in een bosrijke omgeving.

Rene en Ineke
17-6-2017

Hou je van rust en ruimte deze camping is zeer kleinschalig, eenvoudig maar voldoende sanitair. Een juweel in de bosrijke omgeving. Een plek die je eigenlijk geheim wilt houden omdat het er zo overweldigend rustig is. Er zijn geen vaste plaatsen je kunt in overleg elke plek gebruiken er is veel ruimte je staat elkaar niet gauw in de weg. De keuze is ruim in de zon aan de vijver uit de zon alles is mogelijk.

Er worden op de boerderij biologische producten aangeboden we hebben mogen genieten van verse groenten en aardbeien. De gastvrouw en gastheer ( en de hond Fado) zijn allervriendelijkst en zijn van Nederlandse origine. Het minst leuke is de dag dat je weer vertrekken moet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin des Sablons in Malétable, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin des Sablons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin des Sablons scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.