2 reviews over Camping Municipal Saint Paul in het Nederlands

Leuke rustige camping

gerard en truus
15-9-2017

Camping heeft mooie grote plekken. Enkele huuracc. en vaste plekken. Receptie zeer vriendelijk, brood op bestelling. Sanitair is goed, maar verouderd en douches liepen niet goed door. Wel lekker verstelbaar water, ook voor de afwas goed warm water. Straatjes zijn goed onderhouden (behalve voor de ingang langs het sportveld) en goed verlicht s'nachts. Gemeentelijk zwembad naast de camping (klein met verschuifbaardak) en gratis voor campinggasten. Stadje Lyons la Foret op loopafstand en gezellig. Gratis Wifi bij het office de tourisme. Bij camping Wifi duur.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Goede camping (voor 1 nacht)

Linda
25-8-2017

En prima camping. Wij waren er één nacht, op doorreis. Volgens mij verblijven er veel seizoensplaats-mensen. En leuk klein riviertje loopt door de camping heen. Leuk dorpje op loopafstand.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Saint Paul in Lyons la Foret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Saint Paul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.