Hotel Du Grand Cerf

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Du Grand Cerf

• 9Rob en Marjet11-09-2016

Geweldig dorp, prima hotel

Sfeervol rustiek klein dorp. Hotel niet in de reclame, maar wel erg gezellig en goed verzorgd. Vrij toegang tot spa. Restaurant onder hotel (Bistro Le Cerf??) goed eten. Restaurant Les Halles (tegenover hotel op het plein) was een totaal drama en dat zeker vermijden! Puur slecht eten en super chagerijnige bediening.

• 8Snint02-10-2011

Prima doorreishotel

Dit hotelletje is ideaal voor een tussenstop op een lange reis. De mensen zijn allemaal heel erg aardig. De kamers zijn netjes, groot genoeg voor 1 of 2 nachtjes. Wij reisden met een baby, ook dit was keurig geregeld, er stond een babybedje klaar bij aankomst en we werden met open armen ontvangen. Het hotel ligt wel aan een drukke straat, dus zeker aan de straatkant kun je last hebben van het verkeer dat langsraast. Ook hadden wij in de douche geen warm water omdat de thermostaat stuk was. Het ontbijt kost 8 euro, dat is het zeker niet waard, maar we gunden het de mensen wel van harte. Buiten het hoogseizoen is het restaurant van het hotel gesloten, maar er zitten een paar prima restaurantjes in de buurt.

Met jonge kinderen

• 8heleen08-05-2010

prachtig gerenoveerd hotel sinds sept 2009 geopend

het was een verrasing, het hotel aan het dorpsplein gelegen , te betreden. want aan de buitenkant is het een grijs vakwerk gebouw maar eenmaal binnen is het warm, met veel hout. de entree met een hele rij berkenstammetjes en alles in de 'herten 'sfeer . byzonder mooi en met zoveel smaak ingericht.
      wij hadden de 'kleinste' kamer maar alles zat erop en aan , een badkamer zo byzonder. kprtom, de moeite om een nacht te verblijven. 's avonds eten in het bijbehorende restaurant. wij hadden het 3 gangen menu en hebben zeldzaam lekker gegeten !

0 tips over Hotel Du Grand Cerf

0 vragen over Hotel Du Grand Cerf

• AdresPlace De La Halle 27480(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website