Lyons la Foret

Reviews over Lyons la Foret

lief dorp in de bossen

ton
    22-6-2013

In het midden van de bossen ligt een mooi dorpje met een leuk pleintje omringd door vakwerkhuizen. Op het plein staat een grote open markthal. er zijn wat restaurantjes en cafeetjes met terrasjes. De omgeving is prachtig om te wandelen of te rijden.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lieflijk dorp midden in een bosrijke omgeving

heleen
    8-5-2010

het is een lief dorp ( schijnt tot een van de mooiste dorpen van frankrijk te behoren ) , alles mooi verzorgd met veel vakwerk huizen. de lokatie is prima, op ruim een uur rijden zijn plaatsen aan de normandische kust te bereiken zoals etretat en honfleur. maar ook hiervandaan de tuinen van Monet en zelfs Parijs is 1 1/2 uur rijden.

Gereisd Met partner in mei 2010
Lyons la Foret scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews