Camping Le Bel Air

Meer campinginfo

19 reviews over Camping Le Bel Air

• 5Karin23-08-2015

Mhwaaaa

Noodgedwongen op vrijdag op deze camping terecht gekomen door motorpech en verplicht tot maandag te blijven. Erg rustige camping met meer duiven dan kampeerders. Voor €48 euro 3 nachten met hond gestaan. Hopen dat we snel door kunnen want dit is geen blijvertje.

• 4Peter16-08-2015

Basic

Dit is inderdaad een vergane glorie camping. Veel is verouderd en groen uitgeslagen en of verweerd. Wel een broodjes service. En het is rustig met slapen. Voor één overnachting geschikt. Ligt in een bosachtige omgeving. Geen camping waar je je vakantie viert.

• 1Willem16-08-2015

Veel campings bezocht maar dit slaat alles

Het sanitair is al jaren geleden overleden, het stinkt en is niet schoon. Op de "receptie" stonk het zo muf dat je er onpasselijk van werd. Ooit, waarschijnlijk in de vorige eeuw, zal het een florerende camping zijn geweest met veel vaste plaatsen. Dit was een camping waar ik maar 1 ding over kan zeggen, wij hebben in de ACSI gids een groot kruis over deze camping geplaatst. Hier kom ik niet meer terug.

• 4P. van Kessel05-09-2014

Jammer., dan maar geen Bel-Air

Sanitair...schoon maar verouderd. Zwembadje al dicht op 4 september. Dame van de receptie, klant-onvriendelijk.

• 3Wienus18-09-2013

Teleurstellend

De camping is in verval geraakt. Blijkbaar heeft de eigenaar er geen zin meer in. Sanitair is vies en oncomfortabel. Zwembadje is een lachertje en alles is alle 'voorzieningen' zijn al dicht begin sept. Na een nachtje snel weer weg!

• 3Staat v/h sanitair

• 3danny-suzanne17-09-2013

Tsja?

Één nacht was al teveel, valt niet meer over te vertellen, snel verder. 3 sterren????

Met jonge kinderen

• 4Wouter Smaal02-05-2013

Valt tegen

Na een nacht snel naar de volgende camping. Sanitair gedateerd, stinkt en te hete douches (niet bij te stellen). Camping wordt niet (meer) onderhouden (vergane glorie inderdaad). Desondanks valt deze camping in het hoogste Acsi tarief....

• 4Staat v/h sanitair

• 3Cees11-09-2011

Nooit meer

Baliemedewerkster ( eigenaresse?) zeer onvriendelijk.

Sanitair vies en vuil

• 1Staat v/h sanitair

• 6Hans19-06-2011

onderweg

Wij lopen graag avonds nog even door een dorpje of plaatsje. In de Acsi gids stond net buiten Louviers. Dat was dus onjuist het was zeker 10 autominuten vanaf de camping. De camping moet vroeger erg mooi zijn geweest, maar dat is nu vergane glorie, de plaatsen zijn redelijk ruim maar de bomen zijn te hoog en daardoor is er geen zon. Het sanitair is niet prettig en stonk. De douche was veel te heet en niet verstelbaar.

• 5John18-05-2010

zeer eenvoudige camping

voor mensen die weinig wensen hebben is deze camping wel geschikt. Sanitair is erg verouderd en schoonmaak kan beter. plaatsen zijn op zich wel ruim en beschut. al met al een camping waar men nog iets van moet en kan maken. Leuke stad in de buurt en bezienswaardigheden in een straal van 35 km.

0 tips over Camping Le Bel Air

0 vragen over Camping Le Bel Air