Hotel Premiere Classe Lisieux

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Lisieux voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premiere Classe Lisieux in het Nederlands

Prima prijs

Hannekes
27-5-2012

Ideaal gelegen op ca. 1 km van de Basiliek St. Therese. Vlak bij groot winkelcentrum met grote supermarkt en benzinestation. Tegenover het hotel is een McDonalds. In de kamer gratis Wifi.

De kamer is klein, maar prima voor één nacht.

Een heel goed hotel voor als je op doorreis bent.

1 nacht hier verbleven op een familie-kamer (2 volwassenen, 2 kleine kinderen op kamer met 4 bedden) op doorreis. Ligt naast de McDonald's en een Leclerc. Geen mooie omgeving dus, maar ideaal voor doorreis.

Inchecken kan via een zuil op de parkeerplaats waar je een barcode-sleutel krijgt. Je hebt dus geen receptionist nodig. Kamer prima schoon en ontbijt slechts 4,80 euro voor volwassenen. Kinderen gratis. Beperkte ruimte dus weer niet te laat. Niet uitgebreid maar dat kan ook niet voor zo weinig geld.

Kortom, aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Lisieux in Lisieux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Lisieux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Lisieux scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.