8.7FantastischScore uit 14 reviews

Le Manoir St Laurent, 14100

Wat zeggen bezoekers over

Cerza Safari Lodge

8.7FantastischScore uit 14 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

14 reviews

Prachtige locatie
Door Eva Ruysen op 05-07-2021
Gereisd met jonge kinderen

Nette lodges, heerlijk wandelen in de bosrijke zoo, vriendelijk ad receptie, goede uitvalsbasis voor uitstappen. Enkel het restaurant is slecht ( prijs vs kwaliteit).

Mooi park
Door Ayed Rahma op 05-09-2016
Gereisd met jonge kinderen

Mooi park, heel rustige omgeving! Super mooie en ruime bungalows maar het safari park moet je nog extra bij betalen ter plaatse. Bedden waren ook niet opgemaakt hoewel dit op onze papieren stond. Slechts 1 handdoek pp en ook het eten is erg duur. Maar al bij al een fijn en aangenaam park!

Alleen al het uitzicht!
Door Saskia Van Lembergen op 09-08-2013
Gereisd met jonge kinderen

Wij hebben een weekje gelogeerd in dit park. we logeerden in lodge nr 1. We hadden een fantastisch uitzicht op de apen- en neushoornweide. Het is leuk om al van 'smorgens naar de apenstreken te kijken. Rond de lodges lopen vrij kangeroes rond, wat ook voor veel plezier bij de kinderen zorgt. Het leuke was dat je per dag kon kiezen of je wou gaan ontbijten, of je enkel ontbijtkoeken wou bestellen of helemaal niets. Het ontbijt vond ik niet zo fameus (te weinig keuze, bv geen yoghurt of eitjes of vers fruit). de meeste avonden bleef het restaurant langer open voor de gasten die er logeerden. Daar heel lekker eten. Vriendelijk personeel. Lodges zijn vrij klein met basiscomfort. Het dierenpark ik zeker de moeite waard om te bekijken. Het was heel leuk dat je na een uistap overdag, nog even voor het avondeten, nog een half uurtje naar de dieren kon gaan kijken. er is een aparte ingang voorzien voor de gasten die er blijven logeren naar het safaripark zelf, wat heel aangenaam is.

Helemaal goed!
Door snelle_jelle op 30-08-2011
Gereisd met jonge kinderen

Een houten huisje met airco in de dierentuin. Er lopen kleine kangoeroes en hertjes rond de huisjes. De medewerkers op de recpetie spreken engels en zijn erg behulpzaam. Een must is de prive safari. Met een medewerker van de dierentuin aleen met je gezin een rondleiding. We hebben zelfs een neushoorn geaaid! Tip; vraag bij je boeking naar voorkeur voor huisje 1 t/m 8. Dan heb je uitzicht over de apen en de neushoorns. huisje 9 en 10 kijken ook mooi over de dieren, de rest heeft uitzicht over bijv de pelikanen. We hebben er een week gezeten en vonden de tour naar de wolven geweldig. De prijzen voor consumpties op het park zijn erg hoog. Ze doen veel aan het milieu. Er zijn panelen op het dak van de bungalow die het water verwarmen en er wordt op allerlei alternative manieren energie opgewekt.

een heel tof kindvriendelijk park
Door familie janssens-vlieghe op 28-08-2011
Gereisd met oudere kinderen

leuke huisjes met uitzicht op siamangs, neushoorns, de wallabys lopen rond je huisjes die kan je gewoon strelen.Smorgens broodjesservice,in park restaurants.Je betaalt eenmalig toegang tot het park en je kunt er dagelijks vrij in en uit,speciale toegang voor verblijvers.Treintje in park om rondrit in zoo.Kinderen(6,11,17) hebben hen heel goed geamuseerd.Je kunt ook uitstapje doen naar landingsstranden of honfleur.Om zeker nog eens opnieuw te doen.De beste huisjes zijn bungalow 1-8.

Heel leuk met jonge kinderen
Door de Jong op 17-08-2011
Gereisd met jonge kinderen

Cerza Lodge is een aanrader. M.n. voor mensen met jonge kinderen (tot ong. 10 jaar). Het huisje is eenvoudig, maar de veranda maakt heel veel goed. Hierdoor kun je ook bij slecht weer buiten zitten. Voor het huisje is een speeltuintje waar de kinderen zich kunnen vermaken. Verder natuurlijk de dierentuin waar je zo vaak naar toe kan als je wilt. Deze trouwens erg mooi en ruim opgezet. Verder is er ook genoeg te doen in de omgeving met mooie plaatsjes als Honfleur en Deauville.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.