Lodge Cerza Safari Lodge

Meer lodge info

13 reviews over Lodge Cerza Safari Lodge

• 8Ayed Rahma05-09-2016

Mooi park

Mooi park, heel rustige omgeving! Super mooie en ruime bungalows maar het safari park moet je nog extra bij betalen ter plaatse. Bedden waren ook niet opgemaakt hoewel dit op onze papieren stond. Slechts 1 handdoek pp en ook het eten is erg duur. Maar al bij al een fijn en aangenaam park!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Saskia Van Lembergen09-08-2013

Alleen al het uitzicht!

Wij hebben een weekje gelogeerd in dit park. we logeerden in lodge nr 1. We hadden een fantastisch uitzicht op de apen- en neushoornweide. Het is leuk om al van 'smorgens naar de apenstreken te kijken. Rond de lodges lopen vrij kangeroes rond, wat ook voor veel plezier bij de kinderen zorgt. Het leuke was dat je per dag kon kiezen of je wou gaan ontbijten, of je enkel ontbijtkoeken wou bestellen of helemaal niets. Het ontbijt vond ik niet zo fameus (te weinig keuze, bv geen yoghurt of eitjes of vers fruit). de meeste avonden bleef het restaurant langer open voor de gasten die er logeerden. Daar heel lekker eten. Vriendelijk personeel. Lodges zijn vrij klein met basiscomfort. Het dierenpark ik zeker de moeite waard om te bekijken. Het was heel leuk dat je na een uistap overdag, nog even voor het avondeten, nog een half uurtje naar de dieren kon gaan kijken. er is een aparte ingang voorzien voor de gasten die er blijven logeren naar het safaripark zelf, wat heel aangenaam is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9snelle_jelle30-08-2011

Helemaal goed!

Een houten huisje met airco in de dierentuin. Er lopen kleine kangoeroes en hertjes rond de huisjes. De medewerkers op de recpetie spreken engels en zijn erg behulpzaam. Een must is de prive safari. Met een medewerker van de dierentuin aleen met je gezin een rondleiding. We hebben zelfs een neushoorn geaaid! Tip; vraag bij je boeking naar voorkeur voor huisje 1 t/m 8. Dan heb je uitzicht over de apen en de neushoorns. huisje 9 en 10 kijken ook mooi over de dieren, de rest heeft uitzicht over bijv de pelikanen. We hebben er een week gezeten en vonden de tour naar de wolven geweldig. De prijzen voor consumpties op het park zijn erg hoog. Ze doen veel aan het milieu. Er zijn panelen op het dak van de bungalow die het water verwarmen en er wordt op allerlei alternative manieren energie opgewekt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9familie janssens-vlieghe28-08-2011

een heel tof kindvriendelijk park

leuke huisjes met uitzicht op siamangs, neushoorns, de wallabys lopen rond je huisjes die kan je gewoon strelen.Smorgens broodjesservice,in park restaurants.Je betaalt eenmalig toegang tot het park en je kunt er dagelijks vrij in en uit,speciale toegang voor verblijvers.Treintje in park om rondrit in zoo.Kinderen(6,11,17) hebben hen heel goed geamuseerd.Je kunt ook uitstapje doen naar landingsstranden of honfleur.Om zeker nog eens opnieuw te doen.De beste huisjes zijn bungalow 1-8.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9de Jong17-08-2011

Heel leuk met jonge kinderen

Cerza Lodge is een aanrader. M.n. voor mensen met jonge kinderen (tot ong. 10 jaar). Het huisje is eenvoudig, maar de veranda maakt heel veel goed. Hierdoor kun je ook bij slecht weer buiten zitten. Voor het huisje is een speeltuintje waar de kinderen zich kunnen vermaken. Verder natuurlijk de dierentuin waar je zo vaak naar toe kan als je wilt. Deze trouwens erg mooi en ruim opgezet. Verder is er ook genoeg te doen in de omgeving met mooie plaatsjes als Honfleur en Deauville.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Michiel16-08-2011

Ontzettend leuk.

Simpele accomodatie op een heel leuk park. Wallibi's lopen rond het huisje. Doen niets verkeerds, je kan ze bijna aaien. Meeste huisjes hebben een balkon met uitzicht op de pelikanenvijver, met daaraan vast de geitenwei en de weide waar de neushoorns lopen. Je hebt geen last van de dieren. Het is alleen maar leuk. Eenvoudige accomodatie, 1 aparte slaapkamer, andere bedden op open vide. Keuken heel simpel, het valt niet mee om daar een maaltijd te bereiden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8brouwer21-08-2010

erg goed

cerza safari lodge te hermival de in richting was simpel maar goed. twee kookpitjes maar, wel was alles goed schoon,de bedden waren bij aankomst opgemaakt. er was een broodjesservice. geen winkel op het terrein,maar wel op 10 minuten rijden een grote supermarkt. Geen restaurant open in de avond,maar genoeg in de buurt. wij hadden uitzicht op de speeltuin en de omsloten vijver. de dieren hebben alle ruimten om rond te lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10peet24-12-2009

We gaan zeker terug!

De accomodotie is eenvoudig en niet al te groot, maar dat wat er buiten je lodge te zien en te doen is, maakt dat meer dan goed! Het parkje waar de bungalows staan, is netjes en goed onderhouden en het wemelt er van de diren. Ons zoontje van anderhalf keek zijn ogen uit. Een leuk speeltuintje, kinderboerderijdieren, walibi's, muntjacs, alles liep er rond, veelal vrij rond. de kleinschaligheid van het vakantiehuisjes-park spreekt ons ook enorm aan. Het personeel is uitermate vriendelijk en bereidwillig. Je kunt bij de receptie allerlei soorten brood(jes) bestellen of gewoon lekker ontbijten. Enige minpunten: - De kookfaciliteiten zijn niet geweldig (2-pits-kookplaat en een magnetron). Er zitten twee restaurants op het safaripark (op 5 minuten lopen), maar die waren tijdens ons verblijf helaas gesloten. - De tweede slaapkamer is geheel open te zijn en dat is met kleine kinderen lastig in verband met het risico om avn d etrap te vallen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9Bollejos11-09-2009

Absolute aanrader voor mensen met jonge kids.

Leuk huisje op palen, voorzien van airco. Wel wat simpele inrichting en borden en pannen ed. In en rond het huisje(gehele park) mag niet gerookt worden en bbqen is er ook niet bij. Wel onbeperkt toegang tot het mooie en grote park, snacht kan men een nacht trip doen door het park maar helaas werd dit verteld toen we uitcheckten... Vrouwtje aan balie was ook niet erg vrolijk vanwege het feit dat de boeking niet goed was doorgekomen...

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Gonnie22-06-2009

Erg geslaagd!

Vorige week een midweek in Cerza geweest, erg leuk. Er zijn 26 lodges en een aantal Mongoolse tenten. Een paar van de lodges kijken uit over de apen & neushoorns (nr 1-8), zeker de moeite waard om hier wat meer voor te betalen. De wallaby's en een soort hertjes lopen over het terrein heen. Speeltuintje, eendenvijver en geitjes/pony bij de lodges. Via een aparte ingang naar de dierentuin die mooi van opzet is, de dieren hebben veel ruimte en met een hoop hoekjes en paadjes. Het huisje is ruim genoeg maar heeft wel erg krakende vloeren. Er is een broodjesservice (baguette/croissants). Je kan een Safari Privilidge boeken: een verzorger legt uit over een aantal dieren + voeren van een neushoorn. Het grote restaurant was nog niet open en die in het park maar tot 18:30 open, maar in Lisieux zijn genoeg restaurantjes. Tip voor de omgeving: het stadje Honfleur (50 min rijden), de vlindertuin daar, het strand en voor een indruk van de streek de weg langs de kust naar Deauville. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Lodge Cerza Safari Lodge info