Reviews over Lisieux

§UPER HOTEL , AANGENAAM PERSONEEL , AANRADER !!

fam. bouvry
    25-7-2017

Dit is een zeer goed hotel prijs/kwaliteit . Is centraal gelegen in Normandië om alles gemakkelijk te kunnen bezoeken. Zeer mooie vernieuwde kamers , wij hadden een familiekamer - 3 dochters- en ze hadden hun eigen kamer met elk een boxspring en géén clic clac zoals in zovele andere hotels wel het geval is. Zeer propere badkamer , goed koelende frigo , tv op beide kamers , ruim . Zeer goed eten , ontbijtbuffet zeer uitgebreid , avondeten in keuzevorm, voorgerecht 2 keuzes , hoofdgerecht en dessert 3 keuzes , en als je het niet vond kon je nog altijd van het voorgerechten en dessert buffet gaan kiezen. Zwembad is ruim genoeg maar niet zo warm , wanneer je tijdens de dag iets nuttigt is het zeer betaalbaar , koffies , frisdrank , cocktails , kortom een zeer goed hotel , niets op aan te merken , zeer vriendelijk personeel!

Mooi park

Ayed Rahma
    5-9-2016

Mooi park, heel rustige omgeving! Super mooie en ruime bungalows maar het safari park moet je nog extra bij betalen ter plaatse. Bedden waren ook niet opgemaakt hoewel dit op onze papieren stond. Slechts 1 handdoek pp en ook het eten is erg duur. Maar al bij al een fijn en aangenaam park!

super!

Ayed Rahma
    5-9-2016

Fijn hotel, lekker eten. Jammer dat er niet echt vegetarische gerechten bij half pension inbegrepen zijn en drank is ook enorm duur. Bij 2 kinderen zijn de kinderen gratis, bij 3 kinderen moet je een familiekamer boeken waarbij 2 kinderen wel moeten betalen. Maar op zich was vet hotel wel heel net, super vriendelijk personeel en perfecte ligging om belangrijke Normandische steden te bezoeken.

Praktisch hotel voor lage prijs

Fam van T
    3-9-2014

Eenvoudig hotel, lage prijs, maar alles minimaal. Een minimaal ontbijt, kamer en amper personeel. Prijs zegt alles, dat maakt t ok.

Alleen al het uitzicht!

Saskia Van Lembergen
    9-8-2013

Wij hebben een weekje gelogeerd in dit park. we logeerden in lodge nr 1. We hadden een fantastisch uitzicht op de apen- en neushoornweide. Het is leuk om al van 'smorgens naar de apenstreken te kijken. Rond de lodges lopen vrij kangeroes rond, wat ook voor veel plezier bij de kinderen zorgt. Het leuke was dat je per dag kon kiezen of je wou gaan ontbijten, of je enkel ontbijtkoeken wou bestellen of helemaal niets. Het ontbijt vond ik niet zo fameus (te weinig keuze, bv geen yoghurt of eitjes of vers fruit). de meeste avonden bleef het restaurant langer open voor de gasten die er logeerden. Daar heel lekker eten. Vriendelijk personeel. Lodges zijn vrij klein met basiscomfort. Het dierenpark ik zeker de moeite waard om te bekijken. Het was heel leuk dat je na een uistap overdag, nog even voor het avondeten, nog een half uurtje naar de dieren kon gaan kijken. er is een aparte ingang voorzien voor de gasten die er blijven logeren naar het safaripark zelf, wat heel aangenaam is.

Lisieux scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews