Camping L' Aiguille Creuse

Camping L' Aiguille Creuse
7,7

6 tips over Camping L' Aiguille Creuse

Ge, 10-8-2014
Fecamp en Etretat zijn geweldig mooi
Dorien, 7-8-2014

Dichtbij ligt Etretat, een echte aanrader met z'n prachtige krijtrotsen, leuk om door de grotten naar de andere kant te lopen. Wel goede water/loopschoenen aantrekken want er liggen overal keien/kiezelstenen. Ook zeker de moeite waard om naar het kerkje aan de rechterkant van de boulevard te lopen, wel een hele klim maar je kunt er eventueel ook met de auto naartoe. En 's avonds moet de zonsondergang daar goed te zien zijn.

Ook Fecamp is de moeite waard; boulevard en het Benedictijnse paleis.

Phia van Oosten, 4-8-2013
De friet die op de camping wordt gebakken is niet erg lekker, wel duur. In het dorp zit een afhaalpizzeria (geen gebruik van gemaakt). In Etretat, Yport en Fecamp zijn veel restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor L' Aiguille Creuse voor je op een rij gezet:

Kees Oosterhof, 24-7-2013
Ideale uitvalbasis voor Etretat, Fecamp, le Havre en zelfs Honfleur.
Mary , 4-6-2013
Je mag zelf een plekje uitzoeken, maar tussen 12.30 en 14.00 uur en na 19.00 uur is de receptie gesloten. Ga dan alvast een kijkje nemen.
Bertens, 3-8-2012

De omgeving is zeer mooi ,strand Etretat is wel druk maar als je even verder rijdt dan zijn er wel leuke strandjes in de buurt . In les Loges is er een park waar je een bomenpacour kan doen heel leuk voor de kinderen wel niet voor kleintjes ik zelf vond het familie parcour al moeilijk.

Fécamp is ook een aanrader .

Het weer viel ook mee in de morgen altijd wolken en grijs tegen de middag was de zon er en wadshet lekker warm.