Pension Hebergements Insolites - Etretat Aventure

PensionWeer vandaag19°10°
Pension Hebergements Insolites - Etretat Aventure

1 review over Pension Hebergements Insolites - Etretat Aventure in het Nederlands

Prima overnachtingscamping

peachtail
6-10-2017

Wij hadden een huisje. Die was schoon met 1 stapelbed en 2 losse bedden. Huisje wordt wel snel muf. Raam kon open, maar je had niet veel keus: open of dicht. Geen standen oid. Er zat wel een ventilatiesysteem in, maar was niet voldoende. Geen eettafel oid aanwezig, buiten wel (picknicktafels), maar het regende. Je kon er geen avondeten bestellen. Wij werden hiervoor verwezen naar de pizzeria in Les Loges: erg goede pizza's! De pizzeria had ze in stukjes gesneden. Wij wilden het opeten in de kantine, maar die ging helaas om 20.00 uur dicht. Ik kreeg de indruk dat het anders geen probleem was geweest, maar weet het niet zeker.

We hebben heerlijk geslapen, geen last gehad van dichtslaande deuren van buren oid, omdat de huisjes los van elkaar stonden. Er zijn 2 sanitairgebouwen. De ene is vrij oud, maar ze waren beide schoon en dat is het belangrijkste. Overdag is het een Adventure Park en je kunt er niet een tent of caravan neerzetten. Puur overnachting in huisje/tent/huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hebergements Insolites - Etretat Aventure in Les Loges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hebergements Insolites - Etretat Aventure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hebergements Insolites - Etretat Aventure scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.