Camping L'Ile des Trois Rois

Camping L'Ile des Trois Rois
7,2

5 tips over Camping L'Ile des Trois Rois

Yvonne, 4-8-2014
Het sanitair is wel aan vervanging toe, maar wordt goed schoon gehouden.
Marian Scheele-Oosterwegel, 6-7-2014
Leuke uitstapjes zijn: Rouen en tuin/huis van Monet in Giverny.
christ peters, 14-9-2013

Les Andelys is een prachtplaats. Vele cruiseboten leggen hier aan. Mijn kleindochter zei toen ze hier langs kwam : Opa het is net Efteling.

Uitgebreide mogelijkheden om te wandelen. Langs de Seine, de Gambon, de Grand Rang. Van fietsliefhebbers heb ik gehoord dat daarvoor de omgeving zeer geschikt is. Rouen, Gisors, Beauvais ( in augustus hoef je daar geen parkeergeld te betalen) Lyons la Foret zijn zeer de moeite waard.ook Parijs is met de trein te bereiken.

Pieter, 22-8-2012
Bezoek de Tuinen van Monet op ca 20 km afstand in Grivigny.
erik van wier, 4-7-2012

Les Andelys is een leuke plaats met een oud gedeelte, le Petit Andely, en een moderner gedeelte, le Grand Andely. Alle faciliteiten zijn op loop en fiets afstand, w.o. leuke restaurantjes.

De ruine van Chateau Gaillard toornt hoog boven het stadje uit en is de moeite van de klim waard.

Dichtbij zijn ook de tuinen en huis van Monet te bezichtigen. Een aanrader, maar ga vroeg, het is een populaire toeristische attractie.

Verder zijn er diverse kastelen te zien. Een mooie streek.