Hotel Les 13 assiettes

32 reviews over Hotel Les 13 assiettes in het Nederlands

afgelegen duur ongezellig

jj,
4-9-2017

Biertje aan de bar 5,--. Kamers chalets heel petit. Gelukkig met bad. Restaurant salade chevre chaud met natte verlepte sla, vlees taai. Omdat het zo afgelegen ligt ben je "verplicht" daar te dineren. Bijzonder onvriendelijke man id bediening.

hele kleine kamer buiten in chalet. nadeel er word gerookt id kamer en het is erg gehorig.

salades met natte slappe sla, koude koffie, vlees vet, er word weinig aandacht aan besteed. 1 biertje 4,90. chagrijnige ober.

nadeel hotel dat er geen restaurants id buurt zijn.

ideale uitvalsbasis

luc
24-11-2015

De kleine chalets waren niettemin ok. Minpuntjes: geen kluisje, geen aparte wc, geen koffie of theefaciliteiten. Wel goede matrassen, douche in bad,, proper,

Lekker ontbijt : croissants, chocobroodjes, heerlijk stokbrood en nog 2 andere broden. Vers fruit en fruitsalade, 1 soort kaas en hesp, appelmoes met caramel, pannekoeken,...lekker fruitsap (3 soorten), veel soorten thee, ..

Avondmaal in normale porties was lekker. Grote eters hebben geen gevulde maag. Drank is wat prijzig tov Belgie. Calvados van 12 jaar oud kost 10'5 €, biertje 4 tot 6 euro... Maar die prijzen zijn in FR normaal te noemen. Er is veel personeel en dat heeft ook zijn prijs.

Niet doen saai oudbollig

nelleke steenbakkers
5-8-2015

Oudbollig sterk gedateerd schoon netjes saai

Viel zeer goed mee

koi1206
10-10-2014

Het was de tweede maal dat we hier verbleven. Intussen zijn de bungalows wat gerestaureerd alsook de eetzaal. Prijs, kwaliteit valt zeer goed mee. Vriendelijk personeel

aangename plaats om te verblijven

geyzen michel
8-9-2012

Van baas tot kelner krijgt men hier te maken met een heel sympatieke ploeg .Ze staan steeds tot U dienst en zorgen voor een aangename sfeer en verblijf.Eventuele probleempjes worden hier op een professionele manier opgelost.De keuken is alvast een aanrader.De kamers zijn simpel ingericht maar netjes.Dit hotel is een aanrader kwa prijs/kwaliteitverhouding.

Nooit meer, Frankrijk op zijn slechtst

Allard
30-7-2012

Dit hotel is geen aanrader en zeker niet een Logis de France waard:-

- kleine kamers

-eten middelmatig

-drank duur

-bediening liet te wensen over

Kortom slechte verhouding prijs/kwalileit

Pluspunt : netheid

goeie kwaliteit prijs verhouding

jr
16-7-2012

Altijd overheerlijke zeevruchtenschotels om je vingers bij af te likken! professioneel etablissement!

Hotel om terug te gaan

Vercnocke Andre
2-7-2012

De kamers in de tuin is zeer goed,het eten is ook lekker,mooie tuin rond de huisjes

Piepklein

Hubert
12-3-2012

Zeer kleine kamer in chalet van amper een 12 m². Je beschikt er over een flatscreen-tv en gratis wifi. De wanden van de kamer zijn van een soort karton en de toiletpot is nogal gammel gemonteerd. De chalets liggen in een mooie tuin met palmbomen. Er is ook een minizwembad ter beschikking en een ruime parking.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is druk beklant met o.m. af en toe een car met senioren. Het eten is lekker en m.i. zijn de porties voldoende.

Het hotel ligt afgelegen en een auto is onmisbaar. Vlak achter het hotel ligt een spoorlijn met gelukkig weinig acitiviteit. De Mont Saint Michel ligt op een 15 km en Saint Malo op ongeveer 60 km.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les 13 assiettes in Le Val Saint-Pere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les 13 assiettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.