Hotel Villa Marine

4.6Matig

20 reviews over Hotel Villa Marine

• 2019
    8Benny18-04-2019

Leuk verblijf voor 1 nacht.

Gemakkelijk te bereiken met en zonder tol vanuit België. Lift aanwezig. Wifi prima. Onthaal, personeel vriendelijk (ook Engels). Na 22u kan je hotel betreden via code, krijg je bij aanmelden. Gelegen in mooi dorpje, geen uitgaansbuurt. Rotsen zijn te beklimmen of via lift. Eigen haven aanwezig. Ontbijt basic maar goed. Dineren ook mogelijk (beperkte kaart) Kamer en badkamer klein, buren zijn hoorbaar. Haardroger aanwezig. geen donsdekens (laken + deken), harde matras. Andere mooie bezienswaardigheden is 30 min tot 1u rijden (Dieppe, Rouen, Calais, Abbeville). Leuk veblijf gehad voor 1 nacht.

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

8Mike27-11-2016

Gezellig hotel

Leuk hotel met een goede ligging. Kamers zijn klein maar sfeervol. Ontbijt heel Frans. Verwacht daar dus niet teveel van. Kamers hebben mooi uitzicht op de haven of het strand (in ons geval zelfs beide).

Gereisd met partner in november 2016

• 8Olivier & Ingrid14-11-2012

Aangenaam hotel in prachtstreek

Leuk hotel, kleine kamers! Eten was goed, de eetzaal is net vernieuwd. Treport zelf is de moeite! +punt: ontbijt (zeer royaal) en professionaliteit/vriendelijkheid personeel neutraal: eten (goed, maar niet bijzonder) -punt: kleine kamers

Gereisd met partner in november 2012

• 6Johan02-08-2011

Goede ligging

De keuken in Hotel Villa Marine - Le Tréport viel ons vorig weekend wat tegen. Tegenover 2 jaar geleden is het eten duidelijk minder lekker. Nochthans we hebben nu een duurdere menu gekozen. Het viel ons op dat alles (onvoldoende) opgewarmd was in de microgolfoven, de saus was smaakloos. Volgens mij is het beter om geen halfpension te kiezen en 's avonds ergens anders te eten. Het ontbijt was van voldoende kwaliteit.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Vercnocke18-06-2011

zeer mooie omgeving

Het was een aangenaam verblijf,het Hotel is een aanrader voor een 3 tal dagen

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Vlaeminckx - Eggermont04-09-2010

Geslaagde keuze

Het hotel ligt niet zo mooi , de haven ziet er wat verwaarloosd uit en je moet een ganse omweg doen om in het stadje te voet te geraken. Ligt aan het station maar daar komt maar 1 trein per dag. De kamers zijn klein maar zeer proper. We hadde formule half pension en dat is ons zeer goed bevallen, het eten is excellent. Ook het ontbijt is uitgebreider dan we in dit soort hotels gewoon zijn. De service is zeer OK. Al bij al een geslaagde keuze

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Maertens M.22-04-2010

Lekker eten-kamer klein

Hotel Villa Marine in Le Tréport is goed gelegen. Je kan langs de promenade wandelen van Mers les Bains en een leuke wandeling maken over de havengeul tot in Le Tréport. Lekker gegeten in half pension. Uitgebreid ontbijtbuffet en avondmaal met keuzemenu. Héél lekker!Wij hadden een kamer met zicht op de haven. De kamer was echter piepklein het stonk er verschrikkelijk !!Het uitzicht en het lekkere eten maakte veel goed. Al bij al een goede prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2009

• 9C & V08-09-2009

Voor de 3e keer tevreden !

Wij zijn net het WE van 4-5-6 september 2009 in Villa Marine geweest, voor de 3e maal waren we hier en in Le Tréport. En weerom vonden we het goed. Prima ontbijt, menu Détente heel fijn, onthaal en bediening in orde. Dit alles in een pittoreske omgeving. We brachten de zaterdag door in Dieppe, waar het dan markt is, hadden een boottocht, mooie wandeling in de oude stad en haven. 's Avonds lekker eten in restaurantje in Le Tréport aan de haven, 3 gangen, slechts 12,50 € pp, fles Pinot Noir à 18,50 €, het was in orde. We gaan er zeker weer naartoe ! C & V

Gereisd met partner in september 2009

• 0lucvt14-06-2009

kleine correctie want eerlijk duurt langs

Volgens mijn echtgenote lag er bij het ontbijt wel een mandje met fruit. Mijn vorig commentaar was dus fout. Niettemin behoud ik de puntenscore van mijn vorige beoordeling. De gewone hotelkamers waren volgens reisgenoten zeer klein. Je kon nauwelijks langs het bed passeren. Le Treport heeft inderdaad heel wat keuze qua restaurants. Er is ook een casino. De vuurtoren heeft ook zijn charmes. We konden 's avonds laat vanop een bank aan de toren, de lichten van andere vuurorens zien. Die straalden trouwens een ander kleur uit, wellicht als baken voor boten.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7lucvt12-06-2009

Prima, voor kort verblijf mits korting te boeken

We boekten de minst kleine kamer aan min 50%. Aan die prijs zeker een aanrader. De kamer was proper en de matras was goed. Wij hoorden geen geluiden. Ramen leken nieuw. Minpuntjes: te kleine opbergkast met kapotte schuifdeuren - de douchekop hing op 1m65 hoogte - het debiet aan warm water kon het bad niet vullen in 1 keer (halverwege koud water). Ontbijt was goed, maar ik heb toch al betere buffets gehad. Voorbeeldjes: geen fruit of groenten, 1 soort muesli, geen speciale broden (telkens croissants, chocoladekoeken, baguette en getoast brood), 2 vlees- en 1 kaassoort. Gerechten zijn heel mooi opgediend, lekker en er is een vlugge service. Bij het hoofdgerecht ontbraken groenten. (enkel rijst, vis en saus) Het voorgerecht had dan wel wat groenten. In Vlaanderen vormen de twee samen 1 gerecht. Dessert vond ik ok: perensorbetijs plus Williams-peer overgoten met warme chocolade en 2 koeken bedekt onder verse slagroom. Vandaar een 8 op 10. De wijnen zijn wel wat prijzig.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Villa Marine info