Hotel Le Saint Aubert

FrankrijkNormandiëLe Mont-Saint-Michel

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Saint Aubert voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Le Saint Aubert

• 6jan08-07-2009

aan renovatie toe

Eenvoudige hotel vlak bij de Mont Saint Michel (2km) . Ideaal om van hieruit uitstappen te doen in Bretagne en omstreken. Het ontbijt is heel eenvoudig. als je achter de japanners komt die ze er met een hele bus afkappen dan moet je u haasten om nog iets van (mini)croissants te hebben. Wij moesten de sleutel van de kamer afhalen in het nabijgelegen restaurant. de kamers ruiken muf en zijn aan vernieuwing toe, weinig of geen opbergruimte in kasten. Het restaurant "La bergerie" is goed, maar voor wie half pension heeft geboekt is er helaas maar keuze uit 3 gerechten , alle dagen dezelfde keuze !

• 8frederic18-04-2009

Ideaal gelegen

Dit eenvoudige maar goede hotel ligt vlak bij de Mont Saint Michel. Propere kamers en heel rustig gelegen. Ideaal om van hieruit uitstappen te doen in Bretagne en omstreken. Het ontbijt is eenvoudig en lekker. Niets op aan te merken. Het restaurant "La bergerie" is heel lekker en biedt een gastvrije sfeer. We hebben hier een super 4 daagse beleefd. De sfeer is hier authentiek en uniek!

Hotel Le Saint Aubert info

Facilities