Hotel Le Relais Saint Michel

Kleine hotelsWeer vandaag11°3°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais Saint Michel voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Hotel Le Relais Saint Michel in het Nederlands

2008

afgelopen week zijn we hier geweest; wanneer je het hotel binnenstapt heb je het gevoel zo'n 70 jaar terug in de tijd te gaan. Oud, nooit iets aan vernieuwd...helaas de prijzen zijn niet stil blijven staan; twee glaasjes witte huiswijn; 18 euro! Enige wat goed c.q. mooi is dat is het uitzicht vanuit de kamer op de st Michel. we zijn een dag eerder vertrokken dan gepland want in de gehele omgeving totaal niets te doen.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais Saint Michel in Le Mont-Saint-Michel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais Saint Michel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.