Camping Qui Vivra Verra

25 reviews over Camping Qui Vivra Verra in het Nederlands

Back to basic

E
19-8-2017

Ondanks dat wij op internet alleen maar hoge recensies tegen waren gekomen viel voor ons het verblijf tegen. Je moet je instellen op een boerderij vakantie waar de dieren om je heen rennen, blaffen. Het ontbijt was zeer matig en had je wat ons betreft zeker wel wat meer van kunnen maken, dat hoeft de wereld niet te kosten. Gastheer en gastvrouw zijn super aardig en Coen weet heel veel van de omgeving. Luister naar zijn tips! Ik vond het jammer dat onze handdoeken bijvoorbeeld niet één keer verschoond waren tijdens ons verblijf van 5 nachten. Kan je wel om vragen maar liever zie ik gewoon een schoon setje. Je moet je instellen op camping vakantie en niet op luxe B&B, dan heb je een super vakantie. Ondanks dat wij zeker geen luxe hoeven was dit voor ons net even te basic.

Meer dan bijzonder & gastvrij.

Johan en Anja Jacobs
8-8-2017

Geweldige plek, mooie mensen, super eten en drinken.. côte du boeuf, wijn en spijsavond, tapas en niet te vergeten de fruit de mer! De prima uitgestippelde routes met bezienswaardigheden en de interesse na afloop over hoe we het ervaren hadden. De prachtige kunstwerken van Ingrid. Met voor ons als hoogtepunt het persoonlijke werk dat ze voor een van de vaste gasten heeft gemaakt. Wij komen zeker nog eens terug!!

Sanitair eenvoudig maar schoon.

Genieten met een Brabants tintje

Natasja
26-6-2017

Heerlijk genieten van rust en gastvrijheid op een fantastische locatie met heel veel mogelijkheden.

Heel ongedwongen!

Henk en Thea Steffens
30-4-2017

Bij Coen en Ingrid is het altijd gezellig. Wij hadden super mooi weer en ondanks het feit dat het nog maar april was konden we al op het strand liggen, dat zorgde voor een mooi kleurtje. De kamers hebben een flinke opknapbeurt gehad en alles ziet er weer fris uit. De camping is weer mooi egaal gemaakt. Aan de bar wordt nog gewerkt. Coen en Ingrid, dankjullie wel voor de fijne dagen. Tot gauw!

gewoon perfect!

joep verstappen
9-1-2017

Het bruist hier van de Brabantse gastvrijheid. Jong en oud kunnen hier hun hartje ophalen. Gastvrouw en heer zijn vriendelijk, gastvrij en joviaal.

Dat geldt ook voor hun meidje!

Oude reviews (archief)

Moeilijk te vergeten

Ida, Hans en Mees
7-9-2016

Aankomen op een kleine, beetje moeilijk te vinden, mooi gelegen camping,...maar

geef niet op! Het is de moeite meer dan waard!

Als je elke avond verwent wilt worden aan een grote stamtafel met grote BQ, wijn, lokale Calvados en bieren en regelmatig nieuwe gasten wil ontmoeten, dan kan dat. Wij hadden vele leuke ontmoetingen. Elke avond verrassend lekkere lokale en nationale fusion gerechten die Coen serveert. Als je kunt mee-eten, doen!

Tijdens het eten kun je genieten van de steeds weer nieuwe schilderwerken van Ingrid. Zoals ik het kan beoordelen zal dat eens gewild werk gaan worden.

Met andere woorden ....

Wij waren hier 10 dagen met onze ondeugende Mees (Drentse Patrijs)en hadden het erg naar ons zin!

Merci!, Coen en Ingrid!

Rust, ruimte, gezelligheid en gastvrijheid!

Jos en Maril
14-8-2016

We verbleven 6 dagen op de camping van Qui vivre verra. Een paradijsje, weg van alle drukte, midden in de natuur. Puur en eenvoudig.

Helaas verliep onze vakantie anders dan verwacht omdat we op onze tweede dag autopech kregen.

Toen hebben we mogen ervaren wat een fantastische mensen Coen en Ingrid zijn. Ze boden alle hulp die mogelijk was en stelden daarbij hun eigen middelen en tijd zondermeer ter beschikking.

Dankzij hun konden we ondanks de pech toch genieten van onze vakantie.

Overdag de prachtige omgeving verkent, s avonds met de andere gasten genieten van het gezellige en lekkere eten bij haardvuur en als toetje n sprookjesachtige sterrenhemel bewonderen waarna het heerlijk slapen is om weer wakker te worden van het geluid van een kabbelend beekje.

Formidable!!

Gezellig en gastvrij

Dirk en Jolanda
19-5-2016

We hebben genoten van een heerlijke en gezellige week en natuurlijk van de kookkunsten van Coen en Ingrid samen met de andere gasten.

De omgeving is mooi, de invasiestranden zijn zeer indrukwekkend.

Tevens hebben we mogen genieten van de expositie van de mooie schilderijen van Ingrid en de geboorte van 4 jonge poesjes.

Helaas was het koud voor de tijd van het jaar maar het haardvuur hield ons redelijk warm.

Voor herhaling vatbaar

Fijne plek.

Herman en Jeanette de Nooij
17-5-2016

Lieve mensen; geen flauwekul. Coen kookt lekker.Onze hond heeft er alle ruimte.

We waren hier ook al eens 5 jaar geleden en het was een beetje als thuiskomen.

Geheime plek

Henk en Thea Steffens
30-4-2016

Camping qui vivra verra is onze geheime tip als je op zoek bent naar rust, lekker eten en eerlijke mensen. Niets hoeft maar alles kan, na 3 dagen heb je het gevoel dat je er al 3 weken bent.

Eigenlijk moet je een geheimpje niet vertellen maar voor jezelf houden maar toch is dit zo'n prettige plek om te vertoeven, dat gun je een kampeerder die op zoek is naar een goede vakantiebestemming zonder drukke zwembaden met Turboglijbanen en een snackbar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Qui Vivra Verra scoort een 8.92 uit 10 op basis van 25 reviews.