Camping Qui Vivra Verra

34 reviews over Camping Qui Vivra Verra in het Nederlands

Gezelliger kan het niet!

Glenn van Eeden,
3-12-2018

Het contact vooraf ging snel en erg goed! Ontvangst op deze 'mini' camping was erg gastvrij en de familie van wie het bedrijf is, was erg vriendelijk. We kregen een mooie kleine gite tot onze beschikking met eigen sanitair en basis keukenvoorzieningen. Voor ons perfect, want we houden van eigen privacy en de mogelijkheid om ons eigen eten te verzorgen bijvoorbeeld in de ochtend. Verder waren we vaak de hele dag weg in de schitterende omgeving. We kwamen tijd te kort om de hele omgeving te zien, want er is zó veel te zien en te doen. En dat alles op 30-60 minuutjes rijden. Dankzij de hulp van de eigenaar die ons verschillende route opties gaf, hebben we het meeste kunnen combineren en zo toch in een korte tijd veel kunnen doen.

Ook was er de mogelijkheid om gezamelijk met de eigenaar en gasten mee te eten in de avond. En dat was heerlijk! Ik raad het iedereen aan!

Wat mij betreft had het niet beter kunnen zijn! Top vakantie! Bedankt!

Echt te duur en voorzieningen onder de maat

Ingrid,
19-8-2018

Erg basic camping, flink aan de prijs voor wat er geboden wordt. Gezin met twee kinderen betaalt bijna 40 euro met een tent. Ook als je een baby hebt. Voorzieningen zijn echt onder de maat. Geen wc-bril, sanitair niet schoon, douches koud, geur sceptic tank zeer aanwezig. De maaltijden en drank zijn zeer prijzig voor hetgeen geboden wordt en prijs hoor je pas achteraf. Bbq voor 22,50. Maar het is speklapje en brood. Coen zeer gastvrij en betrokken bij zijn gasten.

Gastvrijheid ten top!

Janneke & Jeroen,
17-8-2018

Op het moment dat je aankomt op de camping wordt er eerst rustig kennisgemaakt met Coen & Ingrid met een welkomstdrankje. Mijn man is al eerder geweest met ons neefje en nichtje. Er is duidelijk met plezier uitgekeken naar hun terugkomst. De camping straalt rust uit met veel groen. Het voelt hier vrij. Er mag veel, tot aan een eigen kampvuurtje bij de tent. De hond en katten lopen vrij rond, zijn zacht van karakter en begroeten je dagelijks.

Het sanitair is basic, maar is schoon en volstaat prima. Wil je toch de beschikking tot eigen sanitair bekijk dan hun B&B mogelijkheden.

Coen beschikt over ruime kennis van de streek. Wat wil je zien? Waaruit bestaat je gezelschap? Wat is het budget? Coen weet raad! Alles is prima met de auto te bereiken.

Waar wij wellicht nog wel het meest van hebben genoten zijn Coen zijn kookkunsten. Voor een zeer schappelijke prijs schuif je aan met andere campinggasten voor een gezellige avond. Plezier voor al!

Back to basic kamperen

Nic en Ann,
15-8-2018

Een eenvoudige camping op een mooie locatie met een vertrouwde service. Ook wij zijn afgegaan op de schitterende reviews, maar je moet heel bewust voor deze camping kiezen want qua kampeercomfort is het inderdaad back tot basic. Wij waren er met een caravan. Coen en Ingrid zijn erg gastvrij, maar met een grotere en brede caravan wordt het oprijden wel een heel lastig. De camping is eerder geschikt voor tenten en kleine caravans.

Je krijgt echt een terug naar de natuur gevoel. Als je rust en gemoedelijkheid zoekt en je geen problemen hebt met de beperkte voorzieningen, dan is deze camping iets voor jou. Wil je iets meer comfort, dan zal deze camping niet aan je verwachtingen voldoen. De camping ligt wat verder weg van grotere, drukke plaatsen maar de afstanden zijn zeker goed te doen met de auto.

We zijn afgekomen op de fantastische recensies, maar willen toch relativeren. We verbleven op de camping. Omgeving is rustig, maar met de auto zijn veel (D-Day) locaties goed bereikbaar. Coen en gezin zijn erg gastvrij en kennen iedereen bij voornaam. Echter de voorzieningen zijn wel erg basic, geen wc-papier/ wc-brillen, geen voorzieningen voor ledigen toilet van caravan en slechts 2 douch cabines en toiletten is te mager in het hoogseizoen. Door de drukke bezetting was er de helft van de douchebeurten alleen koud water. Zwemvijver was begroeid en modderig. Gastvrijheid was erg goed, maar voorzieningen kunnen verbeterd worden.

leuke week

Yaniek Bissels,
12-8-2018

het was een gezellige week. we waren met Scouting Schijndel hier op kamp. op een wat afgelegen grasveldje boven aan de camping had hij een perfect stukje grond voor ons. We hebben lekker ons eigen ding kunnen doen maar ook een aantal dingen vannuit Coen en Ingrid. Het was erg gezellig en ik wil ook Coen en Ingrid hiervoor bedanken!

(erg aan te raden voor groepen tot 20/25 man)

hartverwarmend

Paul en Annelies van Gorp,
11-8-2018

Bij aankomst op de camping geen gedoe met gelijk je caravan en auto aan de kant zetten. Eerst rustig kennis maken met Coen, en van een welkomstdrankje genieten. Lieke geeft de kinderen ondertussen een rondleiding over de camping .

Er heerst een sfeer van alles kan, en niets moet.

We hebben heerlijk genoten van eten aan de lange tafels, samen met de andere gasten. Een Normandische kaasavond met wijnen, fruits de mer, etc.

Coen en Ingrid staan steeds voor je klaar. Coen weet veel over de bezienswaardigheden in de omgeving, en Ingrid is een dag met ons gaan schelpdieren zoeken op het strand. S Avonds leerde ze ons hoe we die klaar moesten maken. Echt een lekkernij!

Verder maakt Ingrid prachtige kunstwerken.

De bedoeling was oorspronkelijk om een week te blijven, maar het zijn er bijna 3 geworden.Dat zegt genoeg. De camping is heerlijk rustig,alle bezienswaardigheden zijn goed bereikbaar. Het sanitair is niet luxe, maar voldoet goed.

Een dikke duim!

Glenn en Nienke van den Berg,
2-8-2018

Het verhaal op de website van Qui Vivra Verra trok ons en dat verhaal is precies wat wij hebben ervaren bij Coen en Ingrid. Een hele open en relaxte sfeer, heel gastvrij en ze zijn vooral lekker zichzelf! Hierdoor kan je echt ervaren en beleven hoe zij als gezin in Frankrijk leven. De camping geeft je de keuze: of lekker op je eigen plekje genieten van de natuur en van de rust of juist genieten van het heerlijke diner dat door Coen en Ingrid en kids gemaakt wordt en verhalen en ervaringen delen met de familie en mede-kampeerders. Het plekje voelde voor ons in de middle of nowhere, terwijl je heel dicht bij de weg zit en daardoor alle kanten op kan om Normandië te bezoeken. Prachtig om het verhaal van Coen en Ingrid te horen hoe zij Qui Vivra Verra hebben gemaakt tot wat het nu is, met passie, liefde en plezier!

Super

Tony Roman,
24-7-2018

Het superadres voor wie houd van eenvoud,een supergastvrijheid,heel lekker eten en leuke gesprekken s'avonds met de andere gasten en Coen en Ingrid.Coen en Ingrid maken echt dat alles naar je zin is en hebben bovendien een schat aan kennis over de streek.We hadden aan Coen gevraagd naar een rustige plek aan zee,hij stuurde ons naar een plaatsje met niet alleen een enorm breed zandstrand,maar bovenal enorm rustig,er was daar mss 30 man op het strand en dit op 21juli en toch een reddingsdienst aanwezig,super toch;En voor de kunstliefhebber Ingrid is een enorm goed kunstenares,haar schilderwerken zijn zeer mooi en we zijn blij en trots er ééntje in ons bezit te hebben,want ik denk dat Ingrid het helemaal gaat maken.Kortom een superadresje waar wij al een keer of 4 zijn naar toe geweest.Wie graag naar eenvoud,spontaniteit en lekker eten en drank gaat,de place to be.Wie zoekt naar een buffetvorm voor het eten en een onpersoonlijke bediening heeft hier niks te zoeken vrees ik

Back to basic

E,
19-8-2017

Ondanks dat wij op internet alleen maar hoge recensies tegen waren gekomen viel voor ons het verblijf tegen. Je moet je instellen op een boerderij vakantie waar de dieren om je heen rennen, blaffen. Het ontbijt was zeer matig en had je wat ons betreft zeker wel wat meer van kunnen maken, dat hoeft de wereld niet te kosten. Gastheer en gastvrouw zijn super aardig en Coen weet heel veel van de omgeving. Luister naar zijn tips! Ik vond het jammer dat onze handdoeken bijvoorbeeld niet één keer verschoond waren tijdens ons verblijf van 5 nachten. Kan je wel om vragen maar liever zie ik gewoon een schoon setje. Je moet je instellen op camping vakantie en niet op luxe B&B, dan heb je een super vakantie. Ondanks dat wij zeker geen luxe hoeven was dit voor ons net even te basic.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.